☆Anonymia☆ Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 sambo ble med noen kompiser på båttur igår,de skulle sove i båten også.. har ikke hørt noe fra han og nå når jeg ringer han så kommer det bare rare lyder,ikke som vanlig ringing..
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Det er jo mange steder på sjøen at tlf dekningen er fryktelig dårlig. Er det ikke fint vær og greier da? Gutta har det sikkert fint skal du se!
☆Anonymia☆ Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2008 joda det er fint vær.. men de er ikke så langt ute at de ikke kan ringe,han har ringt og sendt sms alle andre gangene han har vert på sjøen.
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Hmm ... klokka er jo såpass at de nok er våkne. Har du nr til kompisene hans?
Mamman til AM&JS Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Kan ikke berolige deg jeg desverre..hadde selv blitt bekymret... Håper du hører noe fra han snart!!!
☆Anonymia☆ Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2008 ja ikke sant,han burde ha tatt tlf nå..og siden jeg ikke lenger tror på julenissen så antar jeg at de hadde alkohol med seg igår/natt.. faen altså,jeg tenker alltid det verste..har ikke tlf til noen av dem,det er jobb kompiser av han..
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 Æsj, sannsynligvis har vel mobilen detti på sjøen eller noe, men skjønner godt at du er litt engstelig. Er det ikke noe som heter kystvakt eller noe man kan ringe da?
☆Anonymia☆ Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2008 har ikke peeeeeeiiil... ååå dritt.. det er så typisk at dette skjer,er ikke første gangen jeg sitter å tenker det verste og er på nippet til å grine liksom...så ringer han å sier tlf er på sjøen liksom..
Lillegull2008&2010 Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 Har det vært alkohol med i bildet, så er det ikke usannsynlig at de sover enda Men det er ekkelt da, jeg har nok vært overnervøs jeg også, men han sover nok søtt ut rusen sin akkurat nå ;) eller så er det ikke dekning der de havna for å sove.. Det er nok alltids en god grunn til hvorfor du ikke har hørt fra han,men jeg vet hvordan du har det nå.
mamma >to gull Skrevet 7. juni 2008 #10 Skrevet 7. juni 2008 Skjønner deg veeeldig godt.hater når sambo ikke tar tlf og jeg f.eks kommer rett på svareren når jeg vet han er ute å kjører.tenker alltid "nå har det vært en ulykke.." Men bare vent og se så ringer han deg sikkert og sier at alt er bare bra;) En kollega av vei er på sjøen nå og hadde prøvd ringe,men kom ikke frem.Ringte litt senere og da gikk det. Så det kan jo være dårlig dekning..
Mamman til AM&JS Skrevet 7. juni 2008 #11 Skrevet 7. juni 2008 Har du hørt noe fra din kjære enda eller?? Så nyskjerrig vettu..:!!
☆Anonymia☆ Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. juni 2008 nei har ikke det =( ikke noenting.. jeg vet ikkehelt hva jeg skal gjøre jeg..vet egentlig at det ikke har skjedd noe så jeg er egentlig bare FORBANNA..
Loli Skrevet 7. juni 2008 #13 Skrevet 7. juni 2008 Jeg forstår deg godt! jeg blir også bekymret veldig fort og kan lett ta til tårene for noe sånt! Vet han ikke at du blir urolig da? I så fall kunne han jo lånt en tlf av en av de andre for å rigt hjem. (Hvis han har mista tllf på sjøen mener jeg) Vet du ikke navnet på de han er med da?
☆Anonymia☆ Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 7. juni 2008 nei jeg vet bare navnet på han ene..
Loli Skrevet 7. juni 2008 #15 Skrevet 7. juni 2008 Da får du søke på han i telefonkatalogen.no eller google også ringer du han! Det hadde jeg gjort:)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. juni 2008 #16 Skrevet 7. juni 2008 Da finner du nr dit og ringer han. Og det må da finnes et firmanavn eller en sjef du kan kontakte for å få flere telefonnr, evt hjemmenr for å høre om de andre halvdelene har hørt fra sine kjære.
☆Anonymia☆ Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 7. juni 2008 fikk melding nå,dere hadde rett =) hehe,han hadde vert uten dekning...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. juni 2008 #19 Skrevet 7. juni 2008 Kjempebra! :-) Men du får si at neste gang så får han si fra om han tror det blir uten dekning da. =))
☆Anonymia☆ Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #20 Skrevet 7. juni 2008 ja,jeg hater å sitte igjen å ikke få tak i folk sånn ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå