Gjest Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Sambo var borte i går kveld, så jeg brukte litt av kvelden på å endre på hårfargen. Synes selv d ble veldig stor forskjell- til d bedre. Men nå i dag har jeg ikke hørt et pip om utseende mitt. Litt småsnurt kjenner jeg.... Flere der ute?
fox`y Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 vist jeg har farget d mørkt har han nokk merket d:)jeg er veldig lys.. men disse mannfolka er veldig sløv da hehe iallefall min:P
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Ja han ser hver minste forandring :=D
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Ja, men det kan ta litt tid, i hvertfall når det er små fargeforskjeller.
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Ja, hvis det er en viss farge forskjell så ser han det i hvertfall ;-)
Trulte76 Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 kommer an på hvilken farge, men sist jeg farget det farget jeg det uten så mye rødt i. Men jeg så jo forskjell da, men ikke han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå