Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 jeg satt nettopp i stua helt alene i huset, da jeg hører det går i døra, jeg regnet med at gubben kom hjem, men der kommer nabo gutten på 5 år tusslede inn på stua.. jeg tror ikke han viste at jeg var hjemme, å han har aldri turt å komme hit uten at pappaen har vært med når vi har invitert han på bursdagselskap før, han er kjempe skjenert og sier aldri noen ting til oss... nå bor vi ganske så landlig å låser nesten aldri dører bortsett fra når vi er på jobb.... lurer virkeli på om han driver å går rundt her når vi er på butikken eller andre ærend..... var litt ekkelt, selvom han ikke er gamle gutten..... hmm... hva hadde dere gjort? kanskje vi burde begynne å låse døra litt oftere....
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Jeg hadde begynt å låse døra. Selv bor jeg på landet, men bor like ved en av hovedveiene der så jeg låser alltid døren, spesielt etter at det plutselig sto en fremmed gammel dame midt i stua mi en dag, gjett om jeg fikk meg en støkk.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 .....kjøp deg et kamera og sett det på opptak når du går ut. Så finner du fort ut hva som skjer.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå