Gjest Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Takker for meg her i 2.trimester,og hopper videre... 12 uker igjen nå Lykke til videre,så "sees" vi igjen på siste etappe,jenter!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Lykke til videre på 3 trim:) Og takk for tiden her.. Må være herlig å komme seg over til siste trim.. Jeg føler det er så lenge til oktober da jeg har termin..
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Lykke til! Jeg kommer etter om 2 dager, gleder meg veldig men samtidig er det jo skummelt med tanke på at det viktigste tema på 3. trimester er fødsel....
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Kokkelimonke: Takk,takk... Vi møtes igjen,men ja jeg er enig med deg,syns fortsatt det er leeeenge til september jeg:P Masse lykke til videre:)
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 mars07september08: Takk for det... Ja skummelt kan det være,men også spennende for da "nærmer" det seg jo slutten;) Eller slutten på begynnelsen er kanskje mer riktig å si! Lykke til du også,men vi sees jo ganske så snart igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå