Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 uker siden jeg fødte. Er det bare til å begynne å ta de og så er jeg sikker etter 1uke? Fikk ingen instr. av legen.. Noen som har noe å si om disse? Erfaringer? Fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å starte ja... mange får bivirkninger med uregelmessige blødninger. Selv mister jeg menes helt av den, så jeg er fornøyd.

Skrevet

Jeg har begynt på andre brettet nå og har ikke merket noe til noen bivirkninger eller blødninger enda hvertfall...

Skrevet

Begynte selv for nesten to uker siden. Og siden mandag har jeg blødd. Er passelig sur, og håper det skal gå over. Hadde gledet meg til å kunne kose med mannen, men det frister lite for begge to.

Noen med erfaring fra om det gir seg, eller er det sånn at når en begynner å blø så er det noe jeg må tro vil fortsette? Har aller mest lyst til å kaste dem i do! Mannen er sånn passe skuffa tror jeg. Sa at alt var klart når det hadde gått ei uke, men da begynte jeg altså å blø!

Skrevet

Drittpiller!

Ble deppa,svimmel,kvalm,fikk konstant hodepine,blødde hele tida(ikke mye,men det stoppa likevel aldri)

Slutta etter 1,5 brett,men har liggende for 10 måneder i ei skuff her et sted,om noen vil ha dem? (mulig de må datosjekkes,hehe)

Ja,og det tok et halvt år før syklusen ble seg selv igjen etterpå,det var det aller verste...

Da har jeg vel reklamert nok,haha.

Skrevet

Jeg er fornøyd og eneste måte du kan finne ut om det funker for deg er å prøve dem.

Legen min sa forøvrig at når jeg startet på dem uavhengig av mensstart som en jo egentlig skal, så er de sikker først etter to uker.

Skrevet

Er det slik at det er en sjanse for å få tilbake mensen pga disse pillene mens man fullammer???for jeg koser med uten blødninger:)

Skrevet

Du starter på pillen og etter 2 uker er du "sikker". Jeg er fornøyd med de. Blødde endel i starten, men det gikk over etter noen uker. Hadde ikke mensen mens jeg fullammet men fikk den tilbake nå (5 mnd etter).

Ingen andre bivirkninger for min del.

Skrevet

startet 3 dager etter fødsel jeg.. snuppa er snart 5 mnd og jeg har ikke hatt skikkelig mensen enda... bare noe små blødninger:o) syns de er knall jeg:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...