<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Jeg har hatt intense tak i magen i hele natt med ca 10 minutters mellomrom. Da jeg sto opp i dag tok jeg en dusj og litt mat. Takene fortsatte, men mye sjeldnere, så sovna jeg et par timer og da var det ikke mer. Nå er det tilbake igjen med 10 minutters mellomrom. Kan fødselen likevel være i gang selv om takene i magen har kommet og gått litt? Er helt grønn på dette her:)
pia_1 Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Ring fødeavdelingen der du skal føde. Jeg fikk beskjed om å komme selv om jeg hadde 10 min mellom hver rie. Lykke til
~Roskva~ Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Det høres i hvertfall ut som begynnelsen på noe, ja :-) Jeg hadde det sånn, kraftige "tak"/kynnere med fem minutters mellomrom rundt middagstider, som dabbet av på ettermiddagen og kvelden, men så tok seg opp igjen da jeg skulle legge meg. Da skjønte jeg at dette nok ikke gikk over før ungen var ute :-) Og det gjorde det ikke heller, vannet gikk klokka 05:00, var på sykehuset 06:30, jenta ble født 11:06. Lykke til!!!! Dette er spennende :-)
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Høres ut som det er den spede starten ja...riene som flater ut mormunnen er gjerne lengre imellom og ikke særlig smertefulle. Litt uregelmesige er de også gjerne. Når åpningsriene starter så tettner de til og blir også mer smertefulle. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå