Gå til innhold

bilde av kattungene mine som kom inatt:) Tihi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempesøte! Skulle ønske eg kunne bestilt den røde der. =)

Skrevet

Hehe..

Den skal jeg ha selv:p Tihi... Nydelig den:)

Skrevet

Åååå så nydelige:)

den lille røde minner meg om min første katt, Gustav:) Han ble født uten hale, likte og leke gjemsel og la klinkekluer i skoene til mennesker som var på besøk:)

Kos deg med små pusekatter:)

Skrevet

Føler meg heldig nå ja:D Med hele 5 pusekatter fram til august. Hehe! Da må 2 reise..

Skal kose meg masse:D

Skrevet

åååååå jeg har lyst på en til :)

Skrevet

Hehe.. Vi har to fra før, og skulle egentlig ikke beholde noen av de. Men sambo falt for den oransje. Så den skal vi ha! Hehe

Skrevet

Virkelig nydelige! Gratulerer med vel overstått fødsel :-)

Skrevet

Takk:)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

ååååå så søte:-) Gratulerer med babyene dine:-) Ja, for de er jo akkurat som små babyer...har selv en nydelig skogskatt.:-)

Skrevet

Fine =o)

Vi venter kattunger her i huset, og jeg er livredd for å slippe henne ut akkurat nå. Hvor diger var magen på katten din?

Huff,ser ut som det er minst 10 stykker i magen hennes, men jeg har jo aldri opplevd en gravid katt i hus før.

Klager gjør hun hele tiden, forresten ;o)

Mjauer og bærer seg, og jeg tenker at hun sikkert sier "ååååååh,jeg er så kvaaaaalm!"

"Bekkenet gjør voooondt!"

"tungt dette her,mjaaaaaau!"

osv ;o)

Skrevet

Du høres ut som meg.. Jeg var jo LIVREDD før de kom.. Hehe.. Hu var ganske stor altså. Så ut som en ball med fire bein. Hehe. Men det kom bare 4 stk:) Men den ene var død.

Hu hører ut som Mira, hu snakka og bærte seg hele tiden. Og utrolig kosete. Kansje de kommer om ikke så lenge:)

Er bare redd for at hu ikke har fått ut alle morkakene og sånn Var ei som skremte meg litt ang det. At hvis Mira ikke har fått ut alt som skal ut, kan hu bli syk.. Så om hu får feber har ikke alt kommet ut. får bare håpe på det beste.

Men ringte dyrlegen, og så lenge hu ser frisk og rask ut så skal alt stå bra til! Er jeg like usikker på mandag skal vi bare reise innom dyrlegen:)

Skrevet

De spiser opp morkaka, har jeg hørt. Mora hennes vikk visst 7 eller 8 første gangen, så jeg håper genene svikter...

Jeg hadde også en katt som het Mira engang ;o)

Fint navn!

Brystvortene skal bli rosa 21 dager etter befruktning, og jeg aner ikke når det skjedde. Men de er rose og knoppete, og hun beveger seg langsomt. Kynnere har hun også,for jeg føler magen hennes er hardere til tider.

Men hvis hun ble gravid når hun la seg til og gjorde seg til for den ene hunden (hunvar MEGET villig,for å si det mildt), så er terminen 4.juli..men da skjønner ikke jeg hvor stor hun kan bli!

Skrevet

Ja, jeg håper hu har fått ut alt:) Ikke noe moro å gå å engste seg sånn..

Oi, såpass mange ja.. Moren til Mora har aldri fått flere enn 5:)

Helt ærlig så trur jeg de kommer om ikke så lenge jeg:) Høres så ut som Mira.. Hehe.. Får da håpe hu får de før det da:)

Skrevet

Ååå, skjønne puser!

Jeg er veldig fornøyd med mine to kattegutter, men de blir så fort store...; )

Kattunger er det søteste som finnes (og babyer, da)!

Har de fått navn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...