Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De første dagene etter innsetting går bestandig greit men så blir jeg så utålmodig. Skal ikke teste før 17. juni pga ovitrellen og det er veldig lenge til. Kan jo ikke snikteste tidlig denne gangen heller og det blir vanskelig. Pleier å få mensen på rugedag 9-10 så da vet jeg kanskje litt mer. Utsetter ovitrellen mensen? Har tatt sprøyte nr. 2 i dag og skal ta den siste på tirsdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan tenke meg at tida går sakte nå..

Klarer du å sysselsette deg med ting å gjøre? Er sikkert vanskelig å konsentrere seg om andre ting..

Håper og krysser fingrene for deg!

Skrevet

Jeg er kvalm og trøtt av med. og varmen så jeg bare sover og sover. Klarer ikke å gjøre noe fornuftlig.

Skrevet

Hei:-)...Neida 17 juni, er bare ti dager unna(vet det er vanskelig)..men i morgen er det bare ni.........Dessuten, pleier å få mensen???...neida, pleide å få, for den skal du jo ikke ha på leeeenge ....neste høst sånn ca, da jeg satt inn eggene på Nordica, fikk jeg beskjed om å tenke jeg var gravid fra de ble satt inn, og du vet..gravide får ikke mensen...;-)(noen kanskje men)...prøverbare hjelpe litt, vet ikke om det hjalp...og om du syns dette går treigt...herrebedre da kan du glede deg til du begynner å telle uker fram til tre mndr...DET går treigt, skulle betalt mye for å få vite jeg gravid sånn ca 7 uker på vei;-)) Skjønner dette med medisiner og varmen...den varmen slår meg og ut...håper det snart begynner å regne skal jeg være helt ærlig:-))

Skrevet

Fy for en dag har spydd som en gris, æsj.

På tirsdag skal det visst begynne å regne, det blir deilig.

Skrevet

Spyr du? Huff da ikke noe særlig å være dårlig i denne varmen. Krye på deg : )

Skrevet

Uff, stakkars deg. Det må være et mareritt å være dårlig i denne varmen :o( Håper du føler deg bedre snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...