Gå til innhold

Ultralyd i Tromsø =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei=)

Skal på UL på tirsdag, og vi gleda oss kjæmpe mye:D

Men lurte på om nån har vært på UL i tromsø på UNN, og om

det e mulighet for 3d ul dær? å ellers tips, råd og erfaringe :)

God helg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøver å skyve den her vidrere.. for jeg har heller ingen peilling å lurer på det samme ,

Skrevet

Hei!

Gleder meg til jeg skal på ul jeg også, men det er nok noen uker til enda... er bare 12+1.

Jeg vet at de har fått 3D ul på UNN, men tror ikke de bruker det til daglig for rutine ul. Kanskje mer hvis det er noe ekstra de skal se på.

Du kan jo høre med jordmor når du kommer dit:)

Må få høre hvordan det gikk da... spennende!!!

Når har du termin?

lykke til!!! :)

Skrevet

Hei:)

Kan tenke meg at det kribler ekstra i magen nå som ultralyden nærmer seg:) Er du mange uker på vei?:)

Når det gjelder UL i Tromsø tror jeg ikke det er mulighet for 3D om det ikke skulle være nødvendig. Tror ikke det er slik at man kan få 3D om man selv ønsker det, men skal ikke si det sikkert.

Jeg skal på UL i om 2 uker, gleder meg veldig til det:D

Lykke til:)

Skrevet

Ja det blir sååå spennanes=) Begynte på uke 20 i går, så 19+1...e jo så mange måta å si det på;) Har termin 2.nov..men det kan jo bli forandra etter UL, så får bare vent å se:) Men da ser det ut som æ blir først av oss på UL, så ska skriv på tirsdag om kordan tilbudet e:D å kjønn da;)

Når har dokker termin?=)

Skrevet

Ja, uke og daga e ikkje bare bare å skal sjønne seg på! e vel ei uka mindre enn deg sånn ca:) Har termin 8 november tel no, så får se på ultalyden ka dem sei der:)

Skal du/dokker vette kjønn? tihi...så spennanes:D bor du i tromsø forresten?

Skrevet

ja da er dokker 3 uker før mæ i gjen.. sånn ca ,har termin 27 nov ;) ja du må skrive her kordan tilbudet e her i tromsø og spørr gjerne om det er mulig å ønske seg det ;) gleder/gruer mæ til ultralyd ... vi skal vite ka det blir,letter på kjøpe små klær da ;)

Skrevet

æ e vel sist i køa her da... termin 21.desember.

har ikke lyst å vite kjønn....men vet ikke helt om æ vil kare å la være å vite...hihi...

det meste av baby klær går mye i blått eller rosa syns æ...vanskelig å finne noe nøytralt i grunn.

enda mange uke å vente i spenning på ul...

Lyke til jenter.

:)

Skrevet

å gurimæ.. sikkelig julegave på dæ i år ;) vi gleder oss til å være hjemme i jula å kose oss med babyen ,det e noe æ ser fram til ,måtte bare si det. ja du e sist i rekka her i hvertfall så langt.ja utfattelig lite nøytrale klær ute på markede no.

Skrevet

verdens fineste julegave:D

håpe selvfølgelig den kommer sånn at æ kan være hjemme å kose mæ i jula... men... den kommer når den e klar, og blir det midt i jula så e d helt greit d åsså:)

Skrevet

Heia!

her e enda en Tromsøværing! :-)

Ska på den ordinære UL 18. juni og gler mæ så at æ klare nesten ikkje vente! Æ trur jaggu mæ æ åsså må spørre om sånn 3D..

Lykke til - til alle dåkker!

Skrevet

Hei igjen=) så koselig når så mange svare =)

Ja bor å jobbe i tromsø, å vi ska vite kjønn ( så håpe de klar å se det) =)

e akkurat det samme om det e gutt el jente, men klara ikke vent nye 20 uke for å vite kjønn ;) e så spent...å vi syns i allefall det kan være greit å kjøp inn litt sånn ting å tang =)

Har dokker ellers hatt helsa i behold så langt?=)

Skrevet

Dettan va koseli dokker=D Bi spennanes de nærmaste uken om korsen det har gådd me alle oss på UL=) Å om kordan kjønn det blir:)

Eg har en sånn sinnsyk jentefølelse, nesten ekkelt førr eg e så sekker...nån andre som har det???

Om nån av dokker sku være uheldig (eller eg) om å ikkje få vette kjønn, så kan man dra tel han Fareth, han e en kjent gynekolog her i Tromsø og han har spesialisert seg på å se kjønn og downs syndrom! (for de som ikkje vesste det!) Koste rundt 400,- men eg har hørt at de pengan e han verd og vel så det:)

PS! Han har tadd feil av kjønn 4 ganga i heile sin karriere seies det!:)

Ellers så e iallefall formen min veldi bra:) så håpe det holl no som man skal bynne å jobbe:D (studere, ferdi om 2 uke!)

Men dokker jente, no bei det masse her, men MAMMAKLEA!!!! nån som veit om dem selger det nån andre plassa enn HM? Syns det e så utleita der....:S

Skrevet

kan ikke skryte på at formen har vært så go,kvalmen har no begynnt å avta men hodepina e der fremdeles.nei mamma klær,har bare vært på HM og sett men har ikke kjøpt noe enda.. skulle sikkert ha gjort det men men .. god tips ,blir nokk å dra til han visst dem ikke finner ut kjønn her på UNN,men visst dem ikke kan ta 3D her så blir vi å reise til oslo får å få tatt det.

Skrevet

huff, inga bra den kvalmen!:S har vært uvel 5 daga å da følte eg meg bilsyk...men sjønne at eg skal være veldi takknemlig førr formen altså:)

Eg passe ikkje klean mine lengre så må ty tel mammaklea...å bi heilt frustrert av å gå på HM, åsså syns eg det e vanskeli å handle på nette. (ja, litt kresen:p)

Ja,bi spennanes å høre om ka dem sei om 3D:) Ei osm eg studere lamme fikk 3D i Tromsø, men det va av andre årsaka...så veit ikkje kordan det e..men mange privatklinikka i Oslo gjør det, å få en Oslotur e jo ikkje det værste:p hehe...

Skrevet

ja vi får jo høre når man e på ul .. nei som du sier en oslo tur gjør ikke noe i det hele tatt ;) hmm.. ja her e klærne begynnt å bli trange så må nokk ut på jakt etter noe klær for sommeren. har faktisk handla noe på nett så e spent på om det e bra ..

Skrevet

Dæsken, trur pinade æ må ta en tur tel han Fareth æ vesst dem ikkje finn kjønn på UNN :-D

Æ har vært sinnykt kvalm i 3 mnd, men no e det heldigvis over :-) Bare nån innslag av og til med brekninge om morran no.

Æ har åsså kun vært på HM å sett etter klær, men det stemme, dem e utleita der. Æ vil ha ei mammadongeribukse som ikkje ser heilt teit ut liksom.. :) Det ska visst være mammaklær på Sjarmtroll, der nede ved Jekta åsså, men æ har enda ikkje sjekka det ut.

Ha en fin dag da jente! :)

Skrevet

ja, va på HM seinest på tordag og da hang det 3 jeans der! *reste på hode* så eg tok turn tel sjarmtroll, og der hadde dem masse bokse, men va ingen som falt i smak..:S Men har fådd tips om en butikk me navne EXIT på Finnsnes som eg skal dra innom, å håpe på å finne nokka der!

Skrevet

Heia, sleng mæ på! Har hørt av ei venninne at ho fikk 3D ul på UNN. Dæm svitsja plutselig over fra vanlig UL til 3D uten å si fra, så ho fikk helt sjokk når ho så gutten sin i 3D! Så æ skal spørre pent når æ skal 16. juni om mulighet for 3D:) Skal ha 7.11 forresten:)

Skrevet

kor gøy ;) ja det må vi altså sprørre om.. man spørr jo aldri for mye..

Skrevet

Heia=) Arti at det e så mange fra Tromsø, og mange som har samme termin eller omtrent den samme=) Skal på ultralyd den 16.juni og har termin 8.november;-) Skal på ul klokke 12.30=)=) Skal ikkje vite kjønn!!!

Skrevet

ja no begyner vi jo å bli en go gjeng som har omtrent samtidig.. kor gøy ;) har i dag vært å hørt på hjertelyden til babyen,utrolig gøy det og da..

Skrevet

Bare 1 dag igjen:D kommer ikke til å få sove i natt;) tihi..har lånt en

sånn baby watcher ( helt lik den hos legen) hos ei æ jobbe med, så har hørt på hjertelyden flere ganga, å det e så koselig:D

Æ va på babyverden si nett sia ista, ¨å tok en sånn kinesisk svangerskaps/kjønn test..hehe..så ut i fra den så blir det ei jenta..blir artig å se i morra om det stem;)

Ellers når det gjeld formen e den helt på topp nu, men fra uke 6 - 13, så va æ masse kvalm, spydde masse..å trudde æ sku dø.....hehe...

nån av dokker som vurdere svømming for gravide(elisabeth sentret) el yoga..pilates...??? va å sjekka på sats om di sku ha nye kurs med yoga for gravide...men så svart ut i sommer:(

Skrevet

Jeg har vært i UL i Tromsø 3 ganger allerede og det har ikke vært snakk om noe 3D. Jeg har nu heller ikke spurt etter det. Var nu mest spent på om alt var i orden der inne.

Sist var jeg hos Fareth. Da fikk vi vite kjønn, men det var så tydelig at vi så det selv før han sa det. (ble en gutt...) Trur det er verre å være helt sikker om det er jente.

Det er jo flere privatklinikker i Tromsø, så det går jo an å sjekke om de kan ha 3D UL. Hadde gladelig betalt noen ekstra kroner for det.

Skal ikke til ordinær UL før 28.juli. Og jeg har ikke termin før lillejulaften. Gjett om jeg skal vaske til jul for å få ut den lille noen dager før slik at jeg får feire jula hjemme med resten av familien.

De har endel mammaklær på Sjarmtroll, men det er litt dyrt. Ellers så hadde de nu før i hvertfall både på Lindex og Kappahl. Vet ikke nu lengre om de har. Synes også de har lite på H&M. Har bestilt fra Ellos. Masse salg der på mammaklær så om jeg ikke liker de så er det jo ingen katastrofe.

Ha en fin kveld folkens. Blir spennende å følge med om det ernoen som finner ut av 3D UL

Skrevet

finnes det spes svømming for gravide ? driver no å svømmer litt på stakkevollan. men e det noe spes opplegg for gravide da der ? kunne jo ha vært intr visst det va ett opplegg liksom ;)

hmm æ e no litt treg ,men e det noen som har oversikt over de privat klinikker her i byen da ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...