Alba44 Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 for i morgen er jeg mamma til en 1 åring!! :-D Har ikke vært så aktiv her den siste tiden, så sikkert mange av dere nybakte mødre jeg ikke "kjenner". Spesielt til dere: Gratulerer så masse med de flotte babyene deres! Nyt dagene! Vil uansett takke for meg, så ses vi inne på småtroll 1-2 år ;o) Klem, Albamamma til straks 1 åring.
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Jeg følger etter deg om noen dager jeg :-) Og vi "kjenner" nå hverandre i hvertfall. Har ikke vært så mye her i det siste jeg heller. Har eksamen på madag så har lest og lest og lest, nå har jeg en liten pause før jeg tar fatt igjen. Gratulerer med 1 års dagen til gutten i morgen da! :-)
Alba44 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2008 Tusen takk! ) Husker du hadde termin flere uker før meg, men likevel fikk jeg noen dager før. Rart at det allerede har gått 1 år!! Lykke til med eksamen!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Gratulerer på forskudd!:-) Husker jo deg fra bim som Alba32! Gutten din var prematur, ikke sant? Småtroll 1-2 er litt treigere, synes jeg...blir mest småtroll 0-1 og skravle her, men kan jo hende at 1-2 blir mer populært etterhvert som flere går over dit!
Alba44 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2008 Tusen takk, Riga! Ja, stemmer at han ble født for tidlig. Jammen rundet 34 år jeg nå, så Alba32 er historie ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå