Gjest Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Dette innlegget kunne egt hatt et tillegg i overskriften - u/t. Men jeg må bare spørre: konstruerte barn? Enkjønnede foreldre og konstruerte barn?
Gjest -<<- Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Nå vet jeg ikke hva hun har foretatt seg i dag, men jevnt over er hun sprøyte gal. For ikke å snakke om at filosof antagelig burde vært en beskyttet tittel, i likhet med sexolog.
Huldr@. Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Jeg registrerer jo at Nina Karin Monsen av og til kan ha noen poenger, men at hun stort sett fremstår som ekstremt unyansert ( og en anelse rabiat kanskje?) At hun er søsteren til Vally Vegge sier jo noe om at hun kommer fra noe spesielle familieforhold.
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Aftenposten i dag. Om kaosdemonen som kommer og tar oss hvis du og dama får adoptere, gifte dere etc.
Gjest -<<- Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Hun har sikkert et poeng. Vi har både gifta oss og adoptert allerede, og se åssen det gikk, liksom.
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Hvem er Vally Vegge? Nina Karin Monsen er merkelig, og virker veldig reaksjonær. Men det er jo litt spennande med annerledes stemmer i samfunnsdebatten, da. Hun frisker opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå