Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Ok. adopsjonespapirene ligger klare:-) Etter å ha stått hele dagen å fulgt obsternasige drittungers opptreden på fotballbanen, og for å ikke glemme at huden er porøs og rødbrent etter at jeg har sittet bak mine svartlakkerte solbriller (for å beskytte meg mot søpla som ligger å deiger seg ut på stranden) Hadde jeg ikke hatt drittunger så hadde jeg heller ikke utsatt meg for slikt:-) Jo da!! bare kom med din engleduttebass, så overlater jeg mine glatt til deg!!! De kan være snille når det er bursdag og jul å sånn:-)
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Min er snill mot fremmede, barn og dyr, så inntil han blir husvarm vil han være en fryd. Jeg skal med glede kjøre på fotballkamper så lenge jeg får annet enn grynt og grimaser til svar.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 grynt og grimaser:-) Høres jo ut som koselig pode det der da!!! Mine trenger som kjent egen Advokat når de skal på foreldremøte/kontaktsamtale på skolen! De kan være stille i bilen i 30 sekunder før jeg har bråbremset og alle ungene som ikke har sikkerhetsseler på ligger med tenna i dashbordet!! som regel 4 stk!! Jeg for min del står som regel utenfor med bensinkanna i hånden og lighter i den andre ledige!! De krever som regel 4 stk forskjellige måltider til middag. en er veggis, en liker bare fisk, annen spiser kun brødmat og pannekaker, og en skal kun ha kottiser, biff etc!! De prater usedvanlig fint til de som prater fint til dem, men om noen på et eller annet tidspunkt prøver med en irettesettelse, så bryter helvete løs!! Er vel defor jeg er fulltidsalenepappa:-) Jeg tar glatt din og du får mine!! uten returrett:-)
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 JEg er god på foring. Dessuten kan jeg bake muffins og er en støver på å tilby kakao og boller, mekke sykkel, kjørehentebringe, fikseogordne og rekke femten ting på en dag, prate om biler, bassgitarer og heavy metal (hvorav ingen av delen interesserer meg det minste) og skjelle ut lærere på mine barns vegne. Så dette kan bli lukrativt.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 hmmm.. Det der hørtes ut som en god CV for å ta over drit...eheee engleduttebassene!!! Dette burde vi klare å finne en løsning på mener jeg!! Litt grynting og misnøye er som regel et engangstilfelle i mitt nervær!! litt smerter og litt maling og gutten kommer til å stråle for hver dag:-) Da har vi en avtale går jeg ut i fra???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå