Gjest Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Jeg la på meg 32 kg med minstemann som ble født for nesten 1 år siden, endel vann og endel pga at kraftig bekkenløsning/låsning første til et ganske stillesittende liv. Men jeg tok det ikke så tungt egentlig, gikk opp 27 og 21 kg med de andre to og alt rant vekk på et par uker med dem. Slik gikk det ikke denne gangen. Ca 20 kg rant bort, men de 12 siste ble sittende ganske fast (gikk sakte ned 3 kg til) og en baby med kolikk og vognskrekk gjorde at det var umulig å komme seg ut å gå turer (var for varmt for bæresjal ol). Søvnmangel, sommervarme, 2 andre unger...og etterhvert høst og julen som nærmet seg. Jeg orket bare ikke å ta tak i problemet, det er jo uansett ikke det viktigste her i livet hva man veier liksom ;-) Men 1. januar bestemte jeg meg for at jo, jeg ville tilbake til meg selv og min trivselsvekt så jeg veide meg, målte om midje, hofter og lår og skrev ned. Men spysyke, 2 kraftige forkjølelser på rad osv gjorde til at det nok en gang ble utsatt og pr 1.mars var vekt og mål identiske som ved nyttår, men NÅ fikk jeg begynt. Libra, litt svømming, styrke, etterhvert rockering, step og sykling når det passet og jeg hadde tid. Og i dag er første delmål nådd! :-) Vekten er der den var, dvs 9 kg ned på vel 3 mnd, 19 cm smalere om midjen, 9 cm smalere om hoftene og 6 cm smalrere på hvert lår! Og best av alt, alle klærene mine passer igjen, jeg begynner å kjenne igjen kroppen min og føle meg mer komfortabel og jeg har mer energi og styrke! Så nå er jeg stolt og glad for at jeg har klart dette! :-) Har fortsatt ca 5 kg igjen til idealvekten min der jeg håper å ligge gjevnt, men det får bli mål å ha nått til jul igjen, det er ikke så viktig å nå som dette målet var. Vet ikke helt hva jeg egentlig vil med dette innlegget, dele gleden kanskje rett og slett! :-)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Så fantastisk flink du har vært, du har all grunn til å være stolt av deg selv:) Gratulerer med å ha nådd ditt mål:)
fox`y Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Syns du har vært kjæmpe flink æ:) litt arti å nå et mål mann sætt sæ sjøl.Ønske dæ lykke t videre med vektnedgangen videre. å kos dæ masse i sommer:)
yasmina Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Gratulerer saa masse ! Syns du har vaert flink la ogsaa paa meg en del med begge de foerste, men nr 1 forsvant alt av seg selv i lopet av kort tid, men nr 2 forsvant 6 kilo og de resterende 14 var der lenge..... Ble kvitt 10 av dem foer jeg ble gravid igjen og denne gang ser jeg ikke ut til aa legge paa meg saa mye. har lagt paa meg 10 kilo naa, litt ekstra de to siste ukene pga ferie, og har 8 uker igjen naa.... Skjoenner godt at du vil dele gleden med noen for det er en herlig foelelse aa gaa ned i vekt
Little Dreamer Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Vil bare si:Bra jobba altså) og flott at du deler dette...Trener all inspirasjon jeg kan få:)Jeg er laaang fra delmålet mitt...Men en vakker dag:)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Wow - så utrolig flink du har vært:)) Du har all mulig grunn til å være superstolt av deg selv! Flott og inspirerende innlegg:)
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 Jeg har funnet ut at jeg bare må bli mer tålmodig. Nå hadde jo ikke jeg så mye å gå ned da, 9 kg (eller 14) er jo ikke det verste tross alt, men du verden så godt det er når de flyter bort! :-) Masse lykke til videre du også Little Dreamer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå