Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Hei, jeg var å besøkte min kjære sambo i fengsel i går, jeg er 25+3 på vei. og vi hadde ganske røff sex et par ganger, og når jeg kom hjem en time etterpå ca, så var boksa mi bløt helt igjennom stoffet! Kan dette være forstervann? eller trur dere at det kan være sæd eller andre ting i så store mengder? off så redd jeg nå, noen som har opplevd det samme? Mvh. bekymret!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Ta på deg et bind nå, er det vått innen et par timer kan du jo ringe og høre på føden. De vil sikkert ha deg inn for en sjekk.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Takker for svar! ehm kansje litt dumt spørsmål, men greit å spørre lell tenker jeg så slipper jeg å lure, altså hva om bindet bare blir bittelitt vått? skal jeg ringe uansett? eller skal det være en viss mengde før det er bekymringsverdig??
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Ja, du kan jo ringe uansett. da slipper du å bekymre deg=)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Ta på deg bind nå.. Sjekk det igjen om et par timer.. er det tørt da fortsetter du bare og ha det på deg.. Er det vått ringer du til fødeavd og forklarer.. Behøver jo ikke og fortelle så rett ut som her.. Men si at du etter sex begynte og lekke... hehe.. ;p de på sykehuset vil ta prøver fra bindet for og se om det er fostervann..., derfor det er veldig lurt/viktig og ta på bind.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå