Gå til innhold

Tror dere hun vil forstå??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk beskjed fra kommunen at jeg mest sannsynlig ikke ville få barnehageplass siden jeg søkte etter fristen. Så derfor fikk jeg tak i en dagmamma. Jeg har allerede avtalt med henne at vi skal komme på besøk, hvilke dager jenta mi skal vere der, betaling og dato hun skal begynne. En venninne av meg har jenta si der også, og både dagmamma og venninna mi gleder seg til at jenta mi skal begynne.

 

Så... i går dumpet det et brev i postkassen om at vi hadde fått full barnehageplass fra august likevel... Jeg er kjempeglad for det, men så har jeg litt dårluig samvittighet overfor den snille og hyggelige dagmammaen som ville ha jenta mi. Hun hadde egentlig ikke tenkt å ta inn flere barn til høsten, men skulle gjøre det siden jeg ikke kunne få barnehageplass og fordi hun allerde passer min beste venninne sitt barn. Må si at jeg gruer meg litt til å ringe henne....

 

Tror dere hun vil forstå?? Hva skal jeg si??

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil hun forstå:)

Skrevet

Si det som det er enkelt og greit. At du plutselig fikk beskjed om at du hadde fått plass likevel og at dere nesten må benytte dere av denne muligheten til å få foten innenfor og at du beklager så mye at du har tatt tid fra henne når det likevel ikke ble noe av.

Skrevet

ja hun må jo forstå det vel? For du skaffet jo dagmamam fordi dere ikke hadde barnehageplass. Men så fikk du likevel, så da kan du jo ikke si nei til den plassen :)

 

Så det forstår hun nok :)

 

Gratulerer med plass da :)

Skrevet

Hun vil forstå det.

Forklar på en fin måte, så vil hun skjønne din beslutning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...