m_n83 Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Hei:) Noen av dere vet jo hvordan kjønn dere får, har dere testen med et hårstrå i ring over bar mage for å se om det stemmer?? Sirkel er gutt å pendle er jente.. Jeg er bare i uke 14, men har lekt litt med dette når jeg har kjedet meg på sofan;) Hehe, i starten var det sirkel, nå i den 14 uke står det at kjønnet begynner å bli tydelig i følge den svangerskaps kalenderen på babyverden. Å da går den ikke i sirkel lengre, da pendler den.. Mekelig:) Så stopper den opp, å så i sirkel.. Bare litt morsomt å høre om noen flere har testen dette "ubrukelige" Kjerringrådet!!
Rascal_4.11<3 Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Jg måtte jo prøve nå stemte faktisk noe også det kinesiske fødselskartet gjorde også... Litt artig men er nok kanskje mer tilfeldig
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har hørt motsatt jeg da, hvis ringen pendler er det gutt og i sirkel så er det jente... Mamma tok ringtesten på meg i påsken og da gikk den i sirkel og da skulle det bli jente, sånn som hun har lært det. Men jeg venter en gutt, så da er det kanskje riktig det du sier da... *ler*
mamarama og lille banan Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 mamma tok også ringtesten på meg da jeg var kommet rundt uke 10. jeg mener det var slik at fram og tilbake er gutt, mens sirkel er jente. ringen pendlet, og da skulle det bli gutt. og gutt blir det! jeg trodde jo ikke særlig på dette kjerringrådet da. men det er moro at det stemte
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 hehe, har også hørt motsatt Og at den skal tas over håndledet, ikke magen. Men sikkert mange varianter på denne ringtesten da Jeg fikk opp jente på den ringtesten jeg - men vi venter gutt!!!!! :D:D Tror det er tilfeldig hvordan vei ringen tar!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Den pendler på meg. Har fått vite gutt på tidlig UL, men har veldig jentefølelse... Vi får se!
Myra Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Det som er ekstra morsomt er at du får ringen til å pendle eller gå i sirkel akkurat som du vil. Bare prøv. Det er helt merkelig. Hvis du konsentrerer deg og tenker sirkel så går den i sirkel. Både den ene og den andre veien eller pendler hvis du bestemmer det for det. Har testet dette ut, både med hår og ring og tau og skrue og det er jeg som holder ringen som bestemmer hvordan den skal oppføre seg selv om det ikke kjennes slik ut. Du tror det ikke før du ser det... men bare prøv...
temine Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har prøvd ringtiesten og det kinesiske fødselskartet. Ringtesten gir ulikt svar hver gang. Det kinesiske kartet gir motsatt svar. I følge det skulle jeg hatt gutt sist, og jente nå. Jeg fikk jente sist og får gutt denne gang. Jaja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå