♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Til dåpen til Jonas forrige helg hadde min kjære farmor strikket en nydelig kjole før hun døde i fjor høst. Nå skal jeg pakke den ned og oppbevare til neste gangs bruk. Men hvordan? Savner sann å kunne ta en telefon til henne å spørre, er i sanne stunder man savner de som ikke er her lengre... Hun sa at den ikke skulle oppbevares i plast- det er det eneste jeg husker. Men er det best å pakke den ned i gråpapir eller tøy, f.eks et putevar? Føler på meg at hun fortalte at det var bra å oppbevare den i gråpapir, men så kom jeg på at hun sa for mange år siden at jeg måtte ha skjorten og forkle til bunaden i et putevar... Noen som strikker og har erfaring med dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå