Gå til innhold

Ang dåp

mumitrolletermammantilmille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt rykter om at pappan ikke får være med og stå der oppe i dåpen, om man ikke er sammen eller bor sammen. Noen som vet om det stemmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo det får han, lurer på hvem som har fortalt deg dette jeg da...:)

Skrevet

Det er opp til dere å bestemme hvem som skal stå der oppe, men finnes ingen lov eller regel som sier at far ikke får lov.

Skrevet

Det var godt og høre. ellers hadde nok pappan blitt lei seg. Har hørt det fra flere, at noen kirker er veldig strikse på det.

Skrevet

Det kommer helt ann på presten!Min barnefar fikk IKKE lov til å stå ved døpefonten siden vi var ugift!

Skrevet

Hmm. Får håpe at ikke alle er like strenge da. Kan jeg spørre hviken kirke det var?

Skrevet

Det tror jeg faktisk ikke en prest har lov til å kreve. iallefall ikke i statskirka.

Skrevet

Det dummeste jeg har hørt!

Jeg er ikke medlem av statskirka, noen av fadderne var heller ikke det og jeg og barnefar var så ugifte som en kan få det. Hadde presten nektet oss stå fremme med de vi ønsket denne dagen hadde jeg f.. meg gått til avisen. Makan til frekkhet fra "guds hus".. Kjenner jeg blir sinnsykt forbanna over sånn behandling!

Skrevet

Har jeg ikke hørt noe om.

Da vi døpte eldste jenta var meg og barnefaren ikke sammen, hørte aldri noe om at han ikke fikk stå der.

Heller ikke noe andre gang, men da var vi samboere men ikke gift.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...