CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 testet på torsdag veldig svakt positivt med billig strimler. tenkte jeg skulle vente til i dag og teste igjen, er nå 4 dager til ikm så det er jo fremdeles veldig tidlig. testet me en qr da jeg stod oppi dag, og den var også veldig svak, men det ER en strek der!! kan jeg virkelig være gravid?? å at det viser så tidlig??(ikm på onsdag)
påtjukken Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 kan jo høres sånn ut da så gratulerer om du er det da.. lykke til videre.. håper testene stemmer og ikkje lurer deg...
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2008 jo takk:) ja jeg leste her at det var en del som hadde fått falskt positiv med qr, så jeg ser det an til mandag og tester igjen med en cb digital da. har alltid brukt qr(fordi den er billig!!hehe) og aldri fått falskt positiv jeg, men den var jo veldig svak da. så slipper ikke jubelen løs ennå! det verste er at jeg går rundt og føler meg småkvalm, men DET er nok bare innbillning tror jeg. hehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå