litakine og Theodor Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 det er friskt rosa blod, lite, kun litt spor i utfloden. har holdt på sånn i to dager nå, er det mensen eller hva er det??? Har ikke hatt sex de siste dagene, har ikke fått mensen siden sist baby, og har ikke brukt prevensjon... har ellers vært i dårlig form, vondt i magen og spydd
litakine og Theodor Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2008 vel, det er 1,5 år siden sist, og det er 9 mnd siden fødsel, og har ikke hatt den siden, så jeg vet ikke... blør så lite at jeg så vidt trenger truseinnlegg, men blør jo på 3 dagen, og det er lyst og friskt, ikke mensen-mørkt
katlinka Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Mulig det kan være mensen som bare trenger litt tid på å "starte" ordentlig, eller så kan du kanskje være gravid?
Mamsen87 :) Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Okay, da så. Da er det ikke så lett og vite nei:) Jeg vet ikke hva det kan være da, men da jeg fikk mensen igjen åtte uker etter fødsel så kom den for fult og enda mere enn vanlig. Det er jo rart at det bare er rosa når det er på 3 dagen. Kanskje noen andre som vet bedre enn meg hva det kan være? Har ikke så mye peiling.
litakine og Theodor Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2008 ja, det var jo de to tingene jeg tenkte på, men det er ikke så greit å vite heller... hører alle forteller om den monster-blødningen når de får mensen igjen
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 ta en test å få evnt utelukket et sv. ellers kan det bare være mensen som starter litt tregt. har ikke hatt mensen på fire år, å venter enda.(veldig tette de tre siste) har noen bitte små blødninger som deg, men kommer ikke ordentlig i gang.. jeg er IKKE gravid da..)
litakine og Theodor Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2008 okey... takk for det 4 gutter*1jente... får vel kjøpe en test senere
meg & to små vampyrer Skrevet 7. juni 2008 #10 Skrevet 7. juni 2008 Det kan væe at mensen er anerledes etter fødsel, enten de første gangene eller permanent. Det kan være blødning på grunn av ubalanse i hormoner, spotting..
litakine og Theodor Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. juni 2008 da tror jeg heller det er spotting... vi snakker så lite at jeg ikke trenger mer enn et truseinnlegg, og hadde jeg ikke brydd meg om undertøyet mitt hadde jeg vel ikke trengt det en gang... er som vanlig utflod, bare lys rosa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå