Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en bitteliten blødning med friskt blod i gårkveld og i dag skal jeg på ul.... Etter å ha mistet to ganger har jeg ikke noe håp om at det går vår vei denne gangen heller. Menmen... Har hele veien hatt en følelse av at dette ikke skulle gå. Er 7+1 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg masse lykke til på ul idag, håper å høre positivt svar fra deg senere :o)

Skrevet

Har forresten time om en times tid......

Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til! Hadde selv en blødning i går og skal på ul på mandag. Forferdelig følelse å gå uvitende og vente :/

Da venter jeg spent på oppdatering fra deg :)

Skrevet

Alt var heldigvis bra denne gangen..:)

Elmoen; lykke til på mandag, håper du har en liten, levende spire i magen..:)

Skrevet

Hei!

Uff da, da var du sikkert nervøs igjen. Så bra at alt var i orden. Så du hjertet? Denne gangen SKAL spira sitte!!!

Skrev en tekst for noen dager siden på fjesboka, fikk du den?

Klem

Skrevet

Tusen takk Marthe :) SÅ godt å høre at det gikk bra i dag :D

Skrevet

Litt smånervøs ja, men fikk se ett bankende hjerte og det er jo bra!:) Har lest meldingen fra deg på ansiktsboka ja, og det kommer svar...:) Går litt treig med meg i varmen!:P

Skrevet

Det skal jo ikke gå galt for oss igjen!Du mistet ,jeg mistet, du ble gravid, jeg ble gravid, du føder og jeg føder!God plan???Jeg hadde jo også en liten blødning for ei ukesiden, men dt gikk heldigvis godt dn gangen!Skal på ny ul til uka!Gleder meg litt mer nå enn sist! Jeg er 6+2 i dag!

Så de liv på ul??Gleder meg til jeg og ser ddet, håper jeg gjør det!Denne gangen er det vår tur Marte!!

Skrevet

Så ufattelig glad for at det gikk bra med deg og at hjertet banker!

Jeg har hatt to små blødninger med friskt blod med en uke i mellom. Og er jo bekymret men ser at alt kan gå bra likevel og det er bra!

Mange skriver også at det er normalt....

Kjempe glad på dine vegne!

Skrevet

Joda, han så liv...:) En cm og et bankende hjerte. Helt sprøtt. Men jeg er i grunn ikke noe roligere.... Vet at det er liv nå, men har en følelse av at dette ikke går vår vei. Samtidig mener jeg at spira kanskje burde vært litt større en 10mm, men vet jo at de vokser i rykk og napp...?!

Det verste var nesten at jeg ikke ble veldig glad når jeg så at det var liv. Vil jo så inderlig ha en liten baby, men kobler bare helt ut følelsene rundt dette nå. Orker ikke å gå noen uker til for så å miste igjen.

Usj, er negativ ja... Men håpet er jo der og planen din høres flott ut Susanne! Skal gjøre mitt beste for å knipe igjen dersom du lover å gjøre det samme!:)

Skrevet

Uke 7 er vel spiren 9-14 mm?? om jeg ikke tar helt feil, så da er jo din helt klart innenfor normen....:-)))

Skrevet

Står litt ulikt på ulike steder serru..:) Er jo i uke 8 nå når jeg er 7+1. Er sikkert ikke noe å bry seg om altså, bare jeg som ikke klarer å holde hodet kaldt når det gjelder meg selv og min graviditet...:)

Skrevet

står i svangerskapsboka at den skal være mellom 9-14 mm mellom 7+0 og 7+6, så syns d høres perfekt ut med 10 mm jeg;)

Skrevet

hei

Vet ikke om du har lest innleggene mine, men jeg var iallefall på UL på onsdag, var da 7+4 dager og fosteret var 12mm. Så jeg tror du kans slappe av, alt er nok i orden:)

Skrevet

Takk for støtte jener..:) Har bare en dårlig følelse som er vanskelig å bli kvitt, og da prøver jeg vel å finne feil (som ikke alltid er reelle)... Får bare prøve å ta det med ro og nyte tiden!:) Ha en fortsatt fin helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...