Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal dere gjøre idag da? noen som skal ut i oslo idag eller? har barnefri ikveld, så da tror jeg jammen jeg skal ut å ta noen øl ja;) i det nydelige været! deilig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal jobbe ca 4 timer bare.., også skal vi kose oss med grilling og badebasseng resten av dagen... Neste uke er det fullt opp med jobbing og ellers masse styr.. Så helgen skal utnyttes bra til avslapping ja... Bortsett fra noen timers jobbing som jeg ikke slipper unna da.. Mini skal forsåvidt være med meg på jobb.. det kan bli interesant.. hehe.. :P

Skrevet

Skal snart levere junior hos mamma, han skal overnatte der i natt..

Så skal jeg være med min forlover ut og prøve kjoler, også skal vi spise lunsj..

Ikveld skal jeg og min kjære slappe av og kose oss med Taco..

Selvom jeg tror det er en liiiiiten sjanse for at det er utdrikningslag for meg idag.. I tilfelle så har de klart å lyve godt om det... =)

Skrevet

Skal slappe av masse! Kose oss med grilling og basseng og bare være ute=) Skal en liten tur bort å hente sand til sandkassa da.

Skrevet

Vi skal i bryllup til ei nær venninne:) Snuppa skal være hos mormoren sin, og i dag skal vi virkelig kose oss med gooood samvittighet! :)

Skrevet

pappan min kommer og henter Seb om en halvtime. Han skal være med på hytt til imorgen kveld - jeg skal da på stranda med søsters på dagen idag og så skal jeg i 30 årslag på kvelden! Deilig!!!!

Så igår var jeg og kjøpte inn redningsvest og badetøy til pjokken - de skal ut med båten (litt misunnelig på det da, men deilig å få litt tid for seg selv også!) det er ikke så ofte for meg...

Skrevet

pakker oss klare til stranda..

Skrevet

Vi skal på besøk til mamma og stefar i dag, bestemoren min fra oslo har kommet i helga. Så da må vi hilse på :) Blir nok grilling! :) Også skal vi fylle bassenget som Mathias kan kose seg i :)

Skrevet

Jeg skal gjøre litt hjemme i dag,husvask å andre små ting:) så skal vell jeg og lisjen ut å gå tur og leike oss litt. så blir d kansje grilling hjem hær me mams,paps,søss og onga. så kommer sambo hjemme i kveldingen så da skal vi slappe av å nyte d gode været på altan:) jeg med pepsi max å han sikkert me en øl..(eller kansje han fikk nokk under brann kampen hehe)

Skrevet

noen som vil være m ut eller?;)

Skrevet

sukk,så mye sol&strand-prat her da..;p her er overskyet,5-6grader og kaald vind :( halstørklemoten kommer godt til sin rett,snufs.. meen,vi skal da kose oss litt vi og ;) lillemann har litt feber idag,ikke helt i slaget..vi skal ta vogna med og kjøre ut på landet, til svigers og spise god middag! :D

"fantasiløs": så spennende, få høre om det blir utdrikningslag da! =))

god helg!!

Skrevet

Skal i bryllup idag. .

Skrevet

Bake, pynte kake og handle til lillegutts bursdagsfest.

Ordne i heimen og prøve på en best mulig måte å ha det bra i varmen på..Spådd OVER 30 gr. i skyggen her i dag og det kjennes det ut til å bli.

Skrevet

Nikolai og jeg skal til Tillab og hilse på Embla og Eira:) I kveld er det middag hos svigers, blir koselig.

Skrevet

Skal en tur på sentret etterpå,også er det hjem å pakke litt til mini og gi hunden mat,også skal jeg og mini på grillings til pappa og samboern blir vel der utover kvelden,samboern min er med gutta på utdrikkningslag i byen i dag....Gøy for han:) Greit å slippe å sitte aleine i hele dag liksom:)

God helg=)

Skrevet

I dag skal jeg delvis klargjøre campingvogna før ferien..mannen min og de to eldste er ute å vasker bilen..mens jeg og junior prøver å få litt orden på huset..

I kveld blir det reker og vin...og i morra kveld drar gubben bort for å være borte 1 uke..og da blir det styr med 3 stk unger som skal i barnehagen + en full arbeidsuke på mor..

Skrevet

Åh så morsomt Fantasiløs*sønn 06 og brud08! Hehe:) Lykke til

Skrevet

Jeg skal jobbe og så skal jeg antageligvis møte ei venninne for en øl etter det.

Kommer helt an på om hun har kommet seg ut eller ei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...