Maren - på overtid Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Jeg er her fremdeles..5 dager over.... Begynner virkelig å bli utålmodig og litt apatisk på samme tid. Har liksom ikke tro på at vi får noe baby lenger..haha Flere??
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Fortsatt her jeg også, 4 dager over...
Honningen Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Jepp, 4 dager her også... Har nesten gitt opp...hehe!
rosami Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Smør dere med tålmodighet jenter, 11 dager over her!! Skal på sykehuset for å ta min andre overtidsundersøkelse der i morgen.... Fødselen settes i gang på tirsdag, hvis ingenting har skjedd av seg selv før da....
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Huff, stakkars deg... Har prøvd så godt jeg kan å være tålmodig, men nå er jeg så lei, fortvilet, hormonell, deprimert, tung, sliten, og alt det andre som følger med, at jeg ikke vet hva jeg skal ta meg til! Har prøvd å sette i gang med akupunktur 4 ganger allerede, og både lege og jm har forsøkt å strippe uten hell fordi det ikke er åpning helt inn, tross i at jeg er veldig moden... Det som fortviler meg mest er at jeg fra tidlig i svangerskapet har hatt avtale med legen min, som også er en venninne, om at jeg skal slippe å gå så lenge over, måtte regne med ca en uke, men da ville hun henvise meg til føden for igangsetting. Problemet er at jeg har time hos henne først på torsdag, da er jeg allerede 9 dager over, og hvis hun da henviser meg betyr vel det at jeg kommer inn på føden på fredag, og så har jeg hørt fra mange at de ikke setter igang fødsler i helgene hvis det ikke er strengt nødvendig. Det betyr altså at det tidligst blir neste mandag, og da er jeg 13 dager over, akkurat det jeg er redd for!! Har gått 12 og 13 dager over før, og jeg er redd for at det skal skje igjen fordi særlig sistemann var ganske dårlig og slapp, tydelig overetidig, og 4 kg! -Og denne ser ut til å bli enda større!! Noen som har erfaring, råd eller trøst?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå