Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke testet enda. min mann vil vente lengst mulig,men skal teste i morgen tidlig.(søndag) har hatt murringer siden rugedag 5-6, men i dag tidlig(mest morgen og kveld) så var det skikkelig. nesten som mensen smerter. så jeg ser veldig svart på det egentlig.

gruer meg så veldig til i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk om du ER gravid!? Det er ganske vanlig at det føles som mensen kommer! Krysser fingrene for deg:-)

Skrevet

Lykke til med testen !

:o)

Skrevet

Hei Micro!

Har ikke helt tellinga, men tror jeg er på rugedag 9 (innsett 29/5). Jeg har overhode ikke murringer, og føler meg ikke gravid. Testet negativt på CB i dag. Prøver meg med en digitaltest i morgen, men tror løpet er kjørt. Jeg har vært gravid 6 ganger, og var mye mer PMS aktig da rett før mensen ikke kom. Kvalmen startet også veldig tidlig for meg, rundt start uke 4. Skulle gjerne byttet min symptomfrie kropp mot dine murringer gitt! Lykke til med testen!

klm

Skrevet

Jeg testet positivt på rugedag 11, og for å si det sånn så har jeg vel aldri hatt så mye mensmurringer- og smerter som dagene før jeg testet! Så dette høres jo veldig lovende ut=) Lykke til med testing!

Skrevet

Jeg har testet i dag(CB digital), på rd 10 og jammen sto det Gravid!! Skal teste en gang til på onsdag for sikkerhets skyld.. Håper jo at egga ikke bare har streifet borti for å tulle litt med meg... Roper et veldig forsiktig hurra...

Har egentlig ikke kjent noen ting, jeg har blitt forkjølet da! Eller så er det pollen, er ikke helt sikker..

Skrevet

tusen takk for mange fine tilbakemeldinger. det som forundrer meg litt er at det faktisk er litt vondt. men det er jo bare å vente å se i morgen. moren min beroliget meg også og sa at hun hadde masse murringer og mensen vondt når hun gikk med min eldste bror. men jeg tenker nå at jeg er gravid til det motsatte er bevist.

skal ta blodprøve på mandag også så spennende.

Skrevet

Hei..=)

Har det akkurat som deg=) Masse murringer,og til tiden ganske ubehagelig..Skikkelige mens smerter..

Håper det er positivt då, og at tanta ikke dukker opp=)

Masse lykke til =)

Skrevet

Hvordan gikk det med deg har du testet ?

Skrevet

testet i dag tidlig med en fist signal test (aldri hørt om den før). jeg tørte ikke å se på den, så min mann gjorde det. han snudde den og jeg så bare en strek, men så smilte han og sa at det er en liten strek til. jeg måtte titte og der kunne jeg skimte en strek til. og etter det kunne jeg virkelig se den ;) men har fortsatt veldig mens smerter og isinger/murringer og luft smerter. I kveld har jeg gått endel på do også, men det som bekymrer meg er de mensen smertene. trur hele tiden at mensen kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...