Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Lyst på 23minutters moro? Del 1,2 og 3. 3´ern er best, md DAVY haha=)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Hahaha, så på en nrk-tabbe.. Det var fra italia rundt. Helikopteret suser rudt og viser litt av byen. akkurat da stranden. Reporteren snakker om noe historie også viser kameraet bilde av en toppløs dame. Så sier reporteren: Må ikke vise sånt når jeg snakker om historie. da går jo alt i stå for meg. *noen sekunders tenkepause* JA ikke bokstavelig talt da! Damene som satt i selve nrk-huset holdt på å le seg ihjel etterpå, haha Dødsbra!
snull Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2008 Hva gjør du forresten når den lille våkner nå da ??? Huff, har vært på nattevakt i natt jeg, og skulle jeg ikke hjem å sove snart så hadde jeg blitt smågal!!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 Vi skal være ute i hele dag, så det går så bra så Nei.. Jeg har bare vært helt utrolig sløv.. Jeg sovna igår noen timer (18-20) og.. Jeg var trøtt, men mer våken.. Ogs å har jeg surfa på nettet.. Og som sagt.. Bare sløv, så har sitti og sett på forskjellige tabber og home and away på nettet.. Men.. Jeg får bare holde meg våken, er min feil:p Skal møte ei vennine idag, ned til Frognerparken tenker jeg det blir.. Og da er jeg alltid våken, når jeg driver med noe. Hadde jeg skullet vært hjemme.. SÅ ville det vært vanskelig, da ville fristelsen blitt for stor ifh til å gå til senga.. Merker det nå, kanskje jeg tar meg noen timers dupp på sofaen. *tenke* Men nå ser jeg på tabber fra hotel cæsar! Morro jo=) Slitsomt å være nattevakt? Når står du opp etter endt vakt da? Broren min er nattevakt han også, vekter. Han legger seg 09-10 og står opp mellom 15-19. Og drar på jobb igjen 1930..
snull Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2008 åhh, så du skal faktisk være våken til det er på tide å legge seg igjen du !! Phuuu...hadde jeg aldri greid. Er så trøtt at jeg holder på å dette om her nå... Jobber tre-delt turnus, så det aller værste er når døgnet må snus igjen...og det er dagvakt igjen !! Nå er det jo blitt fint vær her oppe i Tromsø, så tror ikke det blir så alt for mange timer med søvn. Tipper jeg ber de hjemme vekke meg i tolv-ett tiden, så får jeg med meg litt av dagen. Skal på natt igjen, så må vel kanskje ta meg en liten lur ut på kvelden.., hvis jeg får lov :o/ Anbefaler deg å skru av pc`n nå å få deg noen timer søvn ;o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 Jeg er vel litt vant til det.. Sjelden nå, men.. Det forekommer at jeg har en døgnnatt.. Hadde en del av disse for 4år siden, og ble godt vant til det da. Trenger ikke å sove på 36timer (det er MAKS), merker ikke noe til det om jeg ikke er hjemme. Men er jeg hjemme og har seng tilgjengelig.. Så er det verre. Fungerer helt greit om dagen, men som sagt: Må ha andre mennesker rundt meg og ha et annet miljø. Hvis ikke får samboeren gjennomgå.. Så derfor jeg har planlagt en tur til Frognerparken (som jeg gjorde inatt) med venninna mi! hehe=) Men, må også si at når jeg først sover, så sover jeg. Sist gang jeg døgna, var ikke så mange ukene siden heller det da.. Da la jeg meg kl 19 og sov til 08 neste dag.. De siste ukene har jeg hatt så mye å tenke på, og D har begynt i bhg. Og jeg blir så urolig i kroppen så f_å_r ikke sove. Skal snart hjem til foreldrene mine, der sover jeg faktisk bedre. Det er så utrolig varmt på soverommet her jeg bor. "hjemme" er det kaaaldt og godt.. Broren min sliter med å snu om døgnet selv. Han jobber 1uke på-1uke av - 1 uke på igjen. Det blir så nært, så han blir aldri vant til det. jeg hadde ikke klart det i lengden Nok med engang iblant igrunn! =) Men, nå slår jeg av pc´n. Hviler meg/sover ett par timer. Så skal jeg vekke den lille rakkeren min! Godnatt til deg da, når du skal legge deg! hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå