Barn i huset <3 Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 er mye man tenker å lurer på når man er i sitt første svangerskap:) hehe så har tenkt på en ting da vettu:) noen som har lekket fostervann før? åssen oppdager mann det? har hørt at på noen går vannet alt på en gang. ikke i det hele tatt. oxo at det kommer litt noen ganger... er litt forvirrende når man ikke vet helt
smilien Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 hei jamil87 i mitt andre svangerskap gikk mitt fostervann (eneste gangen det har gått av seg selv..)litt etter litt.i begynnelsen trodde jeg at det var utflod,men så kom det mer og mer.ringte på føden,og fikk da beskjed om å legge meg ned flatt for så å reise meg opp igjen,det skulle da komme mer om det var fostervann.det føltes også som om jeg aldri ble tørr,for det var så sleipt..er litt avnnskelig å forklare:)vannet kommer bare litt og litt når hodet er festet.håper at du ble litt klokere:) hilsen smilien,som har 9 dager igjen til 5 man:)
Barn i huset <3 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2008 kjente meg litt igjen der nå:S men det er ikke hver dag det skjer.. burde jeg ringe eller vente å se ann litt om det kommer igjen?
Barn i huset <3 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2008 sist jeg kjekket. hadde jeg 2cm åpning. men etter dette så har jeg begynt å få mye utflod( trur jeg det er ) sorry for detaljer her:) hatt veer i 2 dager nå. men de har ikke blitt sterke nok. å gitt seg etter en stund. så er litt vanskelig å vite. å beskrive her..
smilien Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 hei igjen:) jeg har vært på fotballcup i hele dag.er rimelig kokt:) :)jeg hadde ringt på føden jeg!de er der for oss:)med 3 man trodde jeg at vannet var gått,og ringte opp.ba oss komme,fikk en undersøkelse,men det var ikke vannavgang!jaja,så trengte jeg ikke lure mer på det!det er også helt normalt å ha en del utflod mot slutten i svangerskapet.(det har jeg også,og noen ganger så mye at jeg også lurer på om vannet har gått)men da det ikke kommer mer,når jeg legger meg ned,og reiser meg igjen slår jeg meg til ro med det. lykke til!! hilsen smilien:)
Barn i huset <3 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2008 tusen takk for at du svarer:) det er koselig:) jeg får snakke med de å ta det derfra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå