Miss Misantrop Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Velkommen skal du være. Det er betryggende når den 12 uken er over og et lite lettelsens sukk er så vist på sin plass. Her, på 2. trimester har jeg funnet mye kunnskap. Men også mye dumskap. Man må nok lære å ta det gode med det onde. Lykke til vidre
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Velkommen hit! Kjekt med flere:) Har ikke vært her så lenge selv,er 13+6 i dag.
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Velkomen:-) Eg syntes livet vart endå eit hakk betre i 2.tri. Kunne endeleg la ein del bekymringar ligge. Hærlig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå