Gå til innhold

Tusler inn til dere jeg.... :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

12+1 i dag!

for en deilig følelse:) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være.

Det er betryggende når den 12 uken er over og et lite lettelsens sukk er så vist på sin plass.

Her, på 2. trimester har jeg funnet mye kunnskap. Men også mye dumskap. Man må nok lære å ta det gode med det onde.

Lykke til vidre

Skrevet

Velkommen hit!

Kjekt med flere:)

Har ikke vært her så lenge selv,er 13+6 i dag.

Skrevet

Velkomen:-)

Eg syntes livet vart endå eit hakk betre i 2.tri. Kunne endeleg la ein del bekymringar ligge. Hærlig!!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...