Nr3 i 2012 Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Sitter med rier nå. har ca 9 min i mellom. Utrolig vondt å ligge nede, mye bedre å sitte.. så da sitter jeg her da...
holmilla Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 venter også nr 2 men lurer om dette er kynnere, ,får sånn tak i magen som sprer seg i magen å bak på ryggen..., nok vondt til at æ ikke får sove så sitt nu her...blir jo spent også...regner med at det har gitt seg til i morgen...ska du ikke gjøre deg klar til fødestua?
Nr3 i 2012 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2008 Er her enda. Har rier på ca 6 - 7 min i mellom nå. Klarer meg fint igjennom de.. hvis jeg sitter.. Tror jeg snart skal ringe foreldrene mine for å få barnevakt. De har jo en time og kjøre også... Håper det er rier du har da! Lenge til termin? Jeg er 2 dager over nå.
Frida__ Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Håper du har reist og er i full gang, om ike enda bedre har fått babyen din. Her er det bare skikkelige murringer, men jeg har nok en real treging som sist, så har sikkert lenge igjen. Lykke til.
holmilla Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 hei, det var ordentlige rier å lille mann ble født kvart over seks samme dagen, fødelsen varte i 4.5 timer:) nå e vi hjemme å koser oss... 2 uker å to dager før termin.... gutten va 3050g å 51 lang:) enn du?
N_79 Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Vet ikke hva jeg har.....konstante smerter i korsryggen. Ikke sånn veldig vonde men kjenner de godt. Klarer ikk eå skille mellom vondt og ikke vondt....liksom vondt hele tiden. Ingen anelse om noe er på gang eller dette er tilfeldig vondt i ryggen.. Var ikke sånn med førstemann Er spent om det utvikler seg da
N_79 Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Dere er vel kanskje på føden eller har født allerede.... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå