Gå til innhold

Åhh shit!

LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bare slumre litt på sofa når Guttongen var dratt til pappan. Også våkner jeg NÅ! :-S Kjærestetingen er på rep og skreiv melding, og daaa våkna jeg, ikke når mamma ringte for å høre om jeg ble med til festivalområdet for å myse (festival i bygda). Hehe, da har man selektiv hørsel...

Vel, vel. Jeg har fri og kan sove leeenge i morra iallfall. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jahh...om jeg FÅR sove mer da. Grr....

Har ikke flere sider å sløve meg gjennom på nettet heller. Såå kjedelig da!

Skrevet

POKER er fint, Lisse.....! ;o) hehe

Skrevet

Tørr ikke, da blir jeg:

1: ruinert

2: avhengig

3: asosial når det endelig skjer noe

4: fortsatt like våken.....

Vurderte faktisk å gå å farge håret, har to farger som skal i, meeen så tenkte jeg om jeg plutselig blir trøtt så kan jeg jo ikke legge meg lell. Hmm...

Skrevet

Haha:o)

1. Jeg har vinni 18000 på 2.5mnd nå. Satsa 300kr av mine egne penger. :o)

Men, nå har jeg spilt poker i flere år da... :P

2: *kremt*

3: Neeeida, spiller kun poker når vi ikke skal noe, det går så bra så! :P Dessuten dibber jeg og spiller samtidig. Asosial? NEI!

4: Dt er MEGET sant. Det er lyst ute også jooo!

Hehe.. Jeg har lyst til å begynne å skrive inn noen ord i boka til Daniel. Men gidder jeg nå..? For når jeg først skriver (du har kanskje lagt merke til det...) så SKRIVER jeg sider opp, og siiiiide ned...

Da blir klokka 07 neste gang jeg ser på den, kjenner jeg meg selv rett..

Du kan se på bloggen min, for jeg la ut noen tullebilder av meg og D! :o

Litt forskrudde bilder kan man trygt si.. =)

Det er det man har mac til.. ;)

Skrevet

Haha, spøøøkelseslyse'!

Så han var blitt klippet og, hehe, her forsøkte jeg beholde lokkene lengst mulig, men nå er det maskin som gjelder. Ikke at det er så pent da, men såå lettstelt, og han liker det sånn sjøl.

Kan poker da, men jeg er nok ikke god nok til å vinne de helt store beløpa så da holder jeg meg klokelig unna. Men er oppslukt når det er på tv da. 8-)

Jeg bor jo enda litt lengre nord enn deg, her har sola ennå ikke gått ned, det gjør den vel ikke før uti august. Så ser rett ut på snødekte, solbada fjell her nå. Ikke bare-bare å få sove da, 5 timers middagshvil eller ei.

Skrevet

Jeg tok med meg 3 søte små lokker hjem! :o)

hehe =)

De skal jegta vare på! :P

Daniel er såpass liten så mor bestemmer enda.. :P

Neste år snakker han vel rent, så da.. Blir nok Daniel som bestemmer tenker jeg! :D

Men du kan jo prøve deg på sånne gratisturn da! :)

hehe=)

Men, det er lett å bli overivrig og sette inn penger uansett.. Kanskje like greit å holde seg unna.. :P

Heheh:p

Sola er borte enda her :D:D:D :P

Skrevet

Merkelig, begynner å kjenne meg trøtt...seier!

Hehe, nei må vel finne senga. Har ikke veldig lyst til å sove bort hele dagen heller, så pokeren får uansett vente.

Tok vare på lokk etter lokk før, men nå vokser det som ugress og klippes til stadighet, så nå går det i søpla. Han var stilig når vi reiste til tyrkia da, klippet hanekam og farget den rød, sjarmerte alle i senk. =))

Nei nattnatt herfra!

Skrevet

Hahaha:o)

Stilig da :P

SOV GODT! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...