gullegget Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Jeg er veldig flink til å glemme det. Men prøver å smøre med jordnøttolje hver kveld.
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 jeg smører ikke i det hele tatt... gjorde det sist, men revna fra a til å likevel... så denne gangen orker jeg ikke... noen som har forhørt seg med jordmor om dette? om de vet at det hjelper?
SuperMoM <3 Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Jeg smører meg ikke.. Gjorde det sist og revna ganske mye likevel! Husker ikke når tid jeg begynte,men begynte ei goooood stund før termin og gikk jo 15 dager over også.
julijente Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 jeg ble klippet, og det skal jeg gjøre denne gangen også, om nødvendig. Det er bare å kreve det, så slipper dere å revne...
SuperMoM <3 Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 jeg ble klipt,men fikk også rifter.. han hadde stort hode:s
Taun Skrevet 7. juni 2008 #10 Skrevet 7. juni 2008 Jeg smører. Litt innenfor skjeden og bak mot rumpa. Jordmor sa at det å tøye litt også var lurt. Det var forsket på at dette kunne hjelpe visstnok. Jeg fikk beskjed om å starte med dette fra og med uke 36, altså en mnd før. Jordnøttolje...
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 7. juni 2008 #11 Skrevet 7. juni 2008 Jeg smører magen med Svangerskapsolje fra Helsekost for å unngå bl.a strekkmerker. Ei venninne som jobber der sa jeg burde bruke den på mellomkjøttet 2 ganger daglig den siste måneden. Jeg gjorde det sist også, og jeg revnet ingen ting!! Så har ingen ting å tape ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå