Gå til innhold

Hvor har det blitt av Stine Marie??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hun skiftet nick for uken, slik som enkelte andre her?......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun fant vel ikke på noe mer å krangle om da:)

Skrevet

Var det ingen som savnet deg, så måtte du legge ut et innlegg om det selv? hihi...

Skrevet

Nei, slike meninger som henne er i besittelse av... don't think so! Men det var underholdende, det skal hun ha!

Skrevet

hehe, jada :-) Du var mer underholdende da ihvertfall. Selv om jeg ikke husker så mye av deg. Ble det for mye for deg med lastene av det nicket. Fått deg en snill side du og?

Skrevet

Det er ikke meg, men du skal vel bare krangle om at det er det... lite å finne på? Hvorfor har du to kjipe profiler forresten, Rabarbara Millicent?

Skrevet

Haha ;-) Lite å finne på ja :-s

Du og? Siden du roper på deg selv liksom?

Skrevet

Så kjedelig usakelig du er da....Hvorfor i all verden skulle jeg gidde å rope på meg selv, de er forbeholdt de anonyme; "jeg legger ut dette på skravle for anonym", særlig...

Skrevet

Hehe, ja sant... Nei, som sagt er du lei deg for at ingen savner deg, så du ville sjekke om noen reagerte om du skrev et sånt innlegg. Er ikke så vanskelig å forstå. Sikkert kjipt å ha brukt så mye tid her inne, og så er det ingen som merker at du er borte. Veldig tilfeldig at du også heter Stine også?

Skrevet

Eller ungen din da. Eller ditt gamle nick, hehe...

Skrevet

Takk og pris,hun har vel blitt feit,uføretrygda og totalt ubrukelig på noen uker,men godt meningene hennes og hu er SØKK VEKK:) Hurra*noen som har champis*??

Skrevet

Rabarbra har fem profiler eller noe sånt, men den dagen ludderet er en av dem kan du regne med at de fem opprinnelige har sletta seg og dratt for å bli nonne.

Skrevet

Det er vel du som er stine marie...skriver like teit begge to!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...