Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kler dere deres barn med nå som det er så varmt(i oslo)?

jeg har en datter på 7 uker og er så usikker på hva jeg skal ha på ho. har som regel kortermet body bare og har ikke hatt lue de siste dagene siden det er så varmt. er ute hele dagen omtrent.. tenker på trekk osv=S har dere noe pledd over når baby sover? her bruker jeg bare et av mine tynne skjerf eller gasklut.. mye/lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en baby på litt over 3 mnd, og de siste dagene er det kun kortermet body som har vært antrekket utendørs.

Skrevet

Skal du ta henne opp fra vogna er det nok greit med en solhatt e.l og eventuelt et tynt teppe om det blåser litt.

Skrevet

Har bare hatt på kortermet body + lue når vi er ute. Hvis det har vært litt vind har jeg også hatt helseteppet i vogna. Spurte helsesøster i går, og hun mente lua skulle på selv om det var varmt.

Skrevet

Snuppa lå stort sett bare i bleien på den tiden (født april 06) :)

Du kjenner om jenta de blir kald, og hun sier sikkert ifra selv også om hun skulle fryse.

Bedre at de er litt kalde enn litt for varme, ikke det at jeg tror det er mulig å fryse i det været vi har nå hehe :)

Skrevet

kortermet body eller bare bleie og helseteppe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...