2009bebis<3 april gull Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Hvordan er det egentlig med en eventuel kjemisk graviditet?? fortsetter man som vanlig med syklusen og sånn? kan det ta tid før TR kommer igjen?
2009bebis<3 april gull Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 hadde du noe vondere når du blødde ved den kjemiske? jeg har mer smerter enn jeg pleier føler jeg.. og er litt småkvalm. blir helt hysterisk vettu.. greit å ha noen å spørre:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Jeg hadde mye vondere! Skikkelig vonde menssmerter! Følte meg skikkelig svimmel og. Men tror ikke jeg var kvalm. Hvis kvalmen fortsetter burde du ta en ny test om noen dager, da kan det hende at du fortsatt er gravid. Er jo noen som har mensliknende blødninger i begynnelsen av svangerskapet. Skjønner at du blir redd, er ikke noe koselig å gå gjennom noe sånt:(
2009bebis<3 april gull Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2008 ja, for det gjør vondere enn det det pleier.. har tatt en idag, men den var jo negativ=/ men det roer meg at de tydeligvis er vanlig da, og man ikke trenger å oppsøke lege og sånn. og at man forhåpentligvis forsetter med vanlige sykluser får vondt av deg jeg da, som har prøvd så lenge og sånn får en sånn kjemisk.. er jo egentlig ikke så synd på meg som akkurat har begynt å prøve, er jo ikke sikker på om det var det som skjedde heller men.. jeg unner deg iallefall virkelig å få det til...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Jeg ringte legen da jeg begynte å blø, og der sa de at så tidlig i svangerskapet ordner kroppen opp helt selv. Så man trenger ikke dra til legen. Mange som blir ekstra fruktbare etter en spontanabort, så det kan jo hende at man blir det etter en kjempisk og;) Snart et år siden jeg hadde kjemisk, så da hadde jeg ikke prøvd et år en gang. Men var kjempetrist for det. Så uansett er det vanskelig selv om man ikke har prøvd lenge. Man rekker å dagdrømme masse om den lille spira og alt man skal gjøre på så kort tid. Så begynner man å blø og alt går i grus. Er bare glad for at jeg ikke har mistet noen uker ut i graviditeten jeg, det må være grusomt det! Tusen takk! Unner virkelig deg å få det til og:)
2009bebis<3 april gull Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2008 ja, det er jo mye verre å miste seinere,, jeg klarer liksom ikke heelt se på det som en graviditet heller, det er vel nesten ikke det heller, siden det skjer så tidlig. det fæle er jo at man begynner å drømme ja, hvordan tok du det når du fikk positiv og så blødde da? men jeg tenker som så ved den kjemiske graividitet at da blei iallefall egget befruktet, og DET er jo bra, da er det håp og du er fortsatt ung og alt !!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Hehe, komisk at vi skriver i to tråder;) Nei man kan ikke se på på det som en ordentlig graviditet. Når sånt skjer så er det nok noe galt med det befruktede egget, og da er det jo bra at kroppen ordner opp i det selv, istedenfor at man får et veldig sykt barn. Da jeg testet positivt fikk jeg og sambo helt sjokk og ble livredde, hehe. Men så kjørte jeg han til jobb og da snakket vi om hva slags vogn vi skulle ha, hva den kunne hete, hvordan vi kom til å bli som foreldre osv. Og jeg fikk helt noia for at jeg skulle føde;P Og så dro jeg til bestevenninna mi og fortalte det og hadde begynt å glede meg skikkelig. Så når jeg gikk på do fikk jeg masse blod på papiret. Og jeg bare gråt og gråt! Verste dagen i hele mitt liv. Måtte ringe mamma fordi jeg var så lei meg, hehe. Hun ga meg masse trøst da. Jeg synes det var heeelt forferdelig!! Det tenker jeg og, at egget ble befruktet. Så da slipper man ihvertfall egg, og kan bli gravid:) Og vi har god tid siden vi er unge:) Liker å tro at det er en mening med alt jeg da, så spira kommer nok når det er meningen;)
2009bebis<3 april gull Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2008 haha, jeg veit, kanskje vi skal skrive på en? ja, da er det bra at kroppen ordner opp:) ååååååååååååååååh, staaaaakar, nå fikk jeg vondt inni meg, uff, var kjempe trist vet nesten ikke hva jeg skal si, bare at jeg synes synd på deg, og skjønner at det må ha vært en helt jævlig dag. og at jeg trøster deg så godt jeg kan hva sa sambo da? ja, man kan iallefall bli befruktet, og meninga med alt som skjer vettu, det er det vi er i rette alderen også.. hihi.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2008 #10 Skrevet 6. juni 2008 Hehe, da holder vi oss til den andre;) Må bare svare her først, hihi! Tusen takk for at du trøster meg, hjelper veldig. Godt å ha noen som forstår. Det er derfor jeg synes så synd på deg, for jeg vet akkurat hvor jævlig det er:( Sambo var ute med jobben, og hadde fortalt at jeg var gravid til noen han jobber med (han og noen av kollegaene er sånn "vennegjeng"). Så han skulle feire det da. Så han ble såå lei seg når han måtte da en trøstepils i steden. Jeg var hos moren min da, så jeg så ikke hvordan han reagerte. Men han hørtes fryktelig lei seg ut i telefonen. Han var ikke seg selv på mange dager han. Men det var koselig å se at han bryr seg så mye! Vi er absolutt i den rette alderen. Og det kommer til å bli våres tur snart, og tenk hvor lykkelige vi blir da! Har du noen vennen som prøver eller har barn? Ikke lett å bare holde seg til en tråd, for nå svarer du kanskje på den andre først;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå