lana<3 Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Når jeg skulle ta meg siesta kvilen min idag kikket jeg på magen min og tenkte: Gud du har lagt på deg i det siste, glemte helt av grunnen og det skjer ofte.... Er nå 25 uker på vei,babyen i magen er en liten rolig gutt som ikke gjør så mye utav seg, er nesten bare morgenkvalm nå og spyr bare et par ganger i uka, går jevnlig til kiropraktor og akupunktør så har ikke de store plagene egentlig lenger... I sist svangerskap hadde jeg alt av plager,problemer og smerter og glemte ikke av i det hele tatt at jeg var gravid..helt umulig....satt og gråt når jeg så madonna danse på tv for jeg kunne ikke gå... Akkurat nå føler jeg at jeg kan gå gravid til evig tid altså....fatter ikke at jeg har kommet til uke 25 og er så fin form....dette er så fantastisk altså og føler jeg stråler for tiden.... Andre som har sånne koselige svangerskap??
babygullz <3 vilde Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 jaaaa=) jeg har d også helt fantastisk=) når jeg er fint kledd, sminka og me en snaisen hårsveis, går jeg og strutter alt jeg kan med magen, og med hodet høyere enn byens sparkelfjes på 14:p i morgen skal jeg på shopperunde, og innom la senza for å kjøpe en bikinioverdel( heller tvilsomt at d blir noen underdel på meg nå som jeg er blitt så brei over hofter og rompe..... blir nedverdigene å gå opp til xl eller liknende, når jeg bestandig har brukt xs..) eller dick and daisy har også noen flotte for store pupper...ellers blir d felleskjøpet neste;p puppene mine er ganske heftige nå..eneste problemet er å finne bh-er som passer... de har jo bare små cup-sizer til normal omkretser.... jeg er piiiittelitt plaget med halsbrann i ny og ne,men ellers har jeg d bare strålende!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg går mye tur og spiser sundt, så tror d har en ganske stor faktor i trivselen!
lana<3 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 jeg også skal innom la senza imorgen for å få kontroll på disse store melkemuggene....får 3 pupper på hver side nå når jeg prøver mine vanlige bikinier og de eneste bh-ene som passer er treningsbhene mine og de gjør ikke akkurat så veldig mye med tyngdekraften hmmmm.... Jeg har også litt halsbrann men akupunktøren min gjør underverker der, Skal ta modningsakupunktur hos han denne gang, skal for all del unngå de terrornålene som de brukte på føden sist gang... Vi har sikker sett hverandre når vi har gått tur, vi bodde jo i samme området. så at du også hadde border collie blanding....det har vi også. Så blir en del tur på han her også, hvordan er din hund å gå tur med?? Vi kjøpte snutebånd til vår i sist svangerskap for han gikk mer tur med meg enn jeg med han....
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Har det også veldig koselig;) Nyter det som bare det! Er 23+1 og synes tiden går fort nå Har også en veldig rolig gutt/jente i magen, hehe.
babygullz <3 vilde Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 hahaha, samma her, de gamle bikiniene dekker bare niplen=p Fant 2 bikinier på la senza idag=D er superfornøyd;) så måtte d bli en triumph-bh og...neste blir vel å kjøpe bh på felleskjøpet=p har fått kjøpt meg fiiiin fin kjole og i dag=) Men ellers holdt jeg på å få fnatt..var så mye folk på butikkene i dag! trodde folk ville være på stranden fremfor å tusle på kvadrat i finværet( de som ikke er gravide hvaler da som ikke tåler varme:P) er ikke akupunktur veldig dyrt? Har aldri vært borti det, men kunne gjerne tenke meg å prøve..har tro på d jallefall! Min hund er veldig snill å gå tur med, hu er så lita, 14kilo og på størrelse med beagle=) har nok kanskje sett hverandre:) Nå går jeg tur fra skaarlia til håbet via melsheia de dagene mamma er hjemme, for å besøke henne å drøse på terassen...er så digg å ha melsheia rett utenfor døra!!! men er litt skeptisk til all huggormen der...så jeg må få kommet meg inn til doktor dyregod å kjøpe denne huggormtabletten en dag..er hysterisk når d gjelder disse ekle slimålene..fysj! Har heldigvis ikke møtt på noen i år, men skal si jeg har øyne som en hauk når jeg går i gress! Har du møtt på noen i området der du bor?
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Det gjør jeg også, er 21 uker på vei og har nettopp begynt å kjenne liv..er slank med en liten mage og ellers ingen plager...så jeg glemmer mange ganger at det finnes noe der inni hehe:-) Var helt likt da jeg gikk gravid med datteren min, var liten og kjente lite liv gjennom hele svangerskapet...trodde at jeg fikk den rolige ungen..men i dag har jeg en meget aktiv 1åring i hus!!!
lana<3 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2008 Ja hunden min så en hoggorm rett nede ved lekeplassen her i den lille skogen, min samboer vr ute og gikk med hunden og datteren vår. Visste ikke at det fantes hoggorm tabletter jeg. Pleier å unngå å gå i høyt gress om sommeren syns det er litt nifst når man ikke ser hva man går på. Akupunktur kan være dyrt, det er alt etter hvor du går henne. Det er også to typer akupunktur, klassisk og vanlig. Den klassiske er den som går på yin og yang og balanse i kroppen osv. de bruker også hårtynne nåler som overhodet ikke gjør vondt å sette. Min akupunktør bruker nåler,laser, elektristet og homøpatmedisin. Han bruker mye akupunktur punktene i ørene. Jeg har prøvd både vanlig og klassisk og anbefaler den klassisske. Begynte med vanlig akupunktur sist gang og syns det var veldig ubehagelig og noen ganger rett og slett vondt, de nålene de bruker med vanlig akupunktur er tykke og gjør vondt når de setter dem inn. I tillegg så har ofte ikke disse akupunktørene mer enn et helgekurs til å lære seg denne akupunkturen. Tok modningsakupunktur fra uke 38 på føden sist gang siden svangerskapet var så vanskelig, men det eneste de nålene gjorde var å gjøre meg mer vondt og fødselen ble satt i gang 11 dager på overtid...huff... Denne gang skal jeg begynne med modningsakupunktur i uke 34-36 med klassisk akupunktur og håper han her får det til iallefall.... Han heter Tom Fjelltvedt og tar 580,- første gang og så 380,- pr.gang i Sandnes. En av elevene hans holder til i Stavanger på siden av mama stork hun heter Henriette og driver på samme måte som han og har de samme prisene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå