Gå til innhold

Skal beg m nattavvenning i natt.....noen tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det står mye om dette på andre nettsider men nå skal vi snart legge oss og trenger noen korte,presise råd. Vi vet at pappa skal ta støytet men skal han ikke ta gutten vår fysisk ut av sengen??

Hvor går grensen for hyling og skriking? Når skal jeg komme inn i bildet? El skal jeg uansett ikke komme inn i bildet UANSETT???

Stakkars lille gutten min(6,5 mnder)...pappa er så streng så jeg gruer meg big time.....

Hva bær vi gjøre/ikke gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være lurt å gi litt vann i stedet kanskje. Det gjorde jeg og det gikk fint.

Jeg tok nattavvenningen selv og siden far var mye borte på jobb og her gikk det veldig fint. Ikke hyl og skrik i det hele tatt, så puppen var nok ikke så viktig.

Jeg tok ikke opp snuppa, bare ga litt vann og strøk henne litt over kinnet. Det holdt så får satse på det går like bra for dere.

Skrevet

takk, jeg gruer meg så fælt, vet han kommer til å savne MEG!!

Skrevet

kanskje du ikke er klar for det enda. Det er jo ikke krise å amme lenger om natta - det går seg til uansett.

Det kan jo være lettere om far tar det siden han ikke lukter pupp, men er jo ikke noe i veien for at du kan prøve deg heller. Kan jo gå bra det også.

Men det vil nok helt sikkert gå bra:-)

Skrevet

Er det pappaen som insisterer på nattavvenning? Synes ikke det er nødvending å være så fryktelig streng med en 6,5 mnd gammel baby, han skjønner jo ikke så mye.

Vi har ikke nattavvent vår baby, det gikk seg til etterhvert, han sluttet med pupp på natta av seg selv. Da var han vel 7,5 mnd.

Husk at statistikken viser at over halvparten nattammer når babyen er 6 mnd og en tredjedel ved 8 mnd. Dersom det ikke plager deg noe, er det vel bare å fortsette med nattamming? Jeg syntes det var koselig å ta babyen opp i senga om natta, sovna gjerne mens han diet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...