Heaven har født::) Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 21 år, fylt 43 år om han fortsatt var i livet. Var en tøff tørn å miste han,men han vil alltid leve videre i hjertet mitt. Og heldigvis,har min nåværende samboer forståelse for det. Rest in peace, min kjære Anders.... du er alltid med meg:)
xxxJulianexxx Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Så god du er. Nå blir jeg hvertfall rørt. Er det lov å spørre hva som skjedde?
Heaven har født::) Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2008 Vel,jeg ble sammen med han når jeg var 14,litt unge. Så forholdet gikk ikke så lenge,men vi glemte hverandre aldri. han flyttet til sverige da det var arbeids rush dit. Noen år senere,kom han hjem på ferie og da kontaktet han meg, og ved første møte var det bare vi to i hele verden igjen. I løpet av tre dager,bestemte vi oss. Jeg skulle bli med il sverige,flytte til han. Fikk i all hast pakket ned leiligheten,ordnet lager og nedvask. Kastet meg deretter på flyet og flyttet til han. han slet med skiveutglidning i ryggen og gikk på sterke smertestillende for dette. ( ventet på operasjon) Samme dagen som han døde, var vi hos legen for å få ny resept, og deretter på apoteket å hentet dem. Jeg dro hjem,og han skulle til en kamerat. Jeg ble veldig urolig utover ettermiddagen og når kl var 18.26 fikk jeg en vond vond følelse. og sa til vaktmesteren at jeg trodde det var noe galt med anders.... Like etter hørte vi sykebilen,men visste jo ikke hvorfor den var ute å kjørte. Jeg gikk opp igjen i leiligheten. Klokka 20.30 ringte det på døra,der stod polisen. Det eneste og første jeg klarte å si før han rakk å si noe var: er anders død nå? Hadde jo hatt så vond følelse så lenge, akkurat slik jeg hadde før bestefar døde. Han bekreftrt og tok meg med til sykehuset,for jeg måtte identifisere han...Tøft.. Det viste seg senere at han hadde fått feil medisiner, istedenfor de han skulle fått, hadde han fått noe som skrives ut på a resept (narkotisk middel, som er så sterkt at det ikke brukes i norge) 2-3 uker etterpå, blir en annen funnet død like i nærheten, samme lege og samme tabbe:(
xxxJulianexxx Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Så grusomt og forferdelig trist. Jeg sitter her med tårer i øynene og vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg håper hvertfall at du etterpå har fått et godt liv. Kjempeklem til deg i dag:)
Heaven har født::) Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2008 Har det kjempebra nå Blir bare littvemodig på fødselsdagen hans, døds dagen, dato for begravelse og jul å sånn... Er vel bare noe som henger med,når man opplever sånn...og kjærligheten er så sterk... takker for klem:)
Heaven har født::) Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2008 Tusen takk, godt med klem denne datoen:)
Northernlights Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Oi,så trist opplevelse =o( Er faktisk redd for at noe lignende skal skje med mannen min, Han har det samme, men har operert en gang før. Går på så mange forskjellige sorter medisiner, at jeg er redd han en dag bare slutter å puste, eller at jeg våkner med en død mann ved siden av meg.Klarer ikke slå fra meg tanken...Skremmende at det kan gå sånn. (uff, unnskyld at jeg skrev om min mann i tråden din...)
Heaven har født::) Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2008 Det går helt greit, northernlight. Ikke noe å unnskylde seg for. Skjønner godt du er redd. Sitter godt i meg dette på mange måter,er livredd for at det skal skje samboern noe på alle måter. Vil nok alltid være slik tror jeg... Men må jo bare leve videre. Har vært heldig da,for foreldrene til anders har stilt opp som om jeg er deres egen datter i alle år etter at han døde. Snille menneskene:)
Heaven har født::) Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. juni 2008 Northernlights: Om du ikke har fortalt mannen din hvor redd du er, så kanskje du skulle gjøre det.. Ikke godt å gå med slike følelser alene. Sambo vet hvor redd jeg er det skal skje han noe,og det er jeg kjempeglad for at jeg fortalte han. Han sier ifra alltid om det feiler han noe, blir forsinket osv,så jeg ikke skal uroe meg unødvendig... Det er godt:)
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #11 Skrevet 7. juni 2008 huff så trist opplevelse for en ung jente:( vil bare gi deg en klem!
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #12 Skrevet 7. juni 2008 Jeg har frysninger på hele kroppen... dette var forferdelig, ubeskrivelig vondt å lese, og jeg kan bare gjette hvordan det må ha vært for deg.. Kjære deg, det er virkelig flott at du er kommet så langt, og at du fortsatt har han i tankene dine på den måten du har. Minnene er gode å ha, samtidig som det er vondt når de dukker opp.. Og tenk at du visste det... det er merkelig hvor mye man kan føle når slikt skjer. Forferdelig at legen gjorde en slik tabbe.. to ganger.. er det verste jeg har hørt!!! Håper han fikk sin straff han også. Stor klem
Heaven har født::) Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. juni 2008 Det er hvertfall en opplevelse jeg ikke unner noen.... Men samtidig er det jo livets gang at de nærme dør, men det føles så feil når de dør så unge:( Ja, de følelsene er rare. Får desverre alltid slik vond og urolig følelse når noe er galt med noen av mine nære, og den er forferdelig sterk før noen dør. Kjennes ut som alt inni meg skal eksplodere, eller at jeg rives i fillebiter før det skjer. Hater å få den følelsen,det er så ekkelt. Legen mistet lisensen sin og det ble sikkert mer av det også, men hverken jeg eller foreldrene hans hadde styrke til å gå videre med det. Men jeg håper noen andre gjorde det. Jeg flyttet til norge igjen 5 dager etter at han døde, fordi han skulle begraves her. Og jeg hadde jo bare han i sverige da.... Klem tilbake..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 7. juni 2008 #15 Skrevet 7. juni 2008 huff så trist:( det må være det værste som kan skje noen, hvertfall bra samboeren din har forståelse for det og bra legen mistet lisensen.. ser at du har det bra då å det er jo kjempe flott:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå