Gå til innhold

Største edderkoppen jeg har sett


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så den i bhg i dag på veggen. En av småguttene viste den frem. Den var sikkert rundt 4 cm lang, med stor kropp. Har aldri sett noe så stort i "naturen". Ble nesten redd den hadde rømt fra et eller annet, og var giftig. Sa at ungene måtte holde seg vekk.

 

Skjer det at giftige etterkopper rømmer fra fangenskap??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes så store edderkopper i naturen :-s Dessverre...

Skrevet

Ok - de vokser vel i varmen de og. Denne var bare så stor.

 

HI

Skrevet

Sånne bor i leiligheten vår:( De er helt sinnsykt svære. HAr bare hatt en i år men på sensommeren i fjor var det helt villt. De blir helt sinnsynkt svære, jeg også trodde først det var noe utenlands fra. Jeg visste ærlig talt ikke at norske edderkopper ble så store, men det var før jeg flyttet i en kjellerleilighet nære skogen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...