Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Så den i bhg i dag på veggen. En av småguttene viste den frem. Den var sikkert rundt 4 cm lang, med stor kropp. Har aldri sett noe så stort i "naturen". Ble nesten redd den hadde rømt fra et eller annet, og var giftig. Sa at ungene måtte holde seg vekk. Skjer det at giftige etterkopper rømmer fra fangenskap??
The most famous Ludder Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Det finnes så store edderkopper i naturen :-s Dessverre...
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Ok - de vokser vel i varmen de og. Denne var bare så stor. HI
The most famous Ludder Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 En nede på denne siden kan ha 2 cm kroppslengde, dvs. uten beina, så med de lange beina kan de sikkert lett bli 4 cm. GRØSS! http://www.midt-troms.museum.no/nett/index.php?option=com_content&task=view&id=73&Itemid=83
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Sånne bor i leiligheten vår:( De er helt sinnsykt svære. HAr bare hatt en i år men på sensommeren i fjor var det helt villt. De blir helt sinnsynkt svære, jeg også trodde først det var noe utenlands fra. Jeg visste ærlig talt ikke at norske edderkopper ble så store, men det var før jeg flyttet i en kjellerleilighet nære skogen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå