Gå til innhold

Hvordan oppleves en spontanabort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg har hatt det nå....

De siste ukene har jeg følt meg generelt dårlig form, svimmel, kvalm, trøtt... Også fikk jeg på onsdag helt ubeskrivelig vondt i magen. Klarte ikke stå oppreist engang. Så kom mensen - noe så voldsomt. Og den var 10 dager på overtid. Det kom masse blod, og med en del slim (minna meg om det som kom perioden etter fødsel).

Aner ikke hvordan en s.a. oppleves, men fikk bare en følelse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo mulig det er en sa, men kan jo og bare være en kraftig mens selv om du er 10dager over, jeg har selv hatt to sa i ca uke7 og jeg kjente ingenting, bortsett fra at det kom blod da(hadde litt vondt i magen den dagen det skjedde bare), det er nok veldig individuelt hvordan dette føles, er sikkert værre til lenger ut i svangerskapet en kommer.

Det psykiske er værre

Skrevet

Når jeg hadde sa hadde jeg fryktelig vond.Var som rier,og jeg blødde mye. Tok 6 dager med vondt og blødninger før "klumpen" kom ut.

Skrevet

jeg hadde store smerter. sa i uke 7 ca. smertene var enorme klarte ikke stå oppreist og fossblødde. kom på sykehuset, de måtte sette morfin i skinka på meg pga smertene gjorde at blodårene mine snurpet seg sammen, ( ble jeg fortalt) så de fikk ikke satt kanylie i hånda på meg (sånn med pose med veske i) var en hel haug med forskjellige som prøvde, og de gav opp å stikke meg mer etter et par timer. da fikk jeg morfin og begynte å sveve rett under taket i stede for. men vondtene forsvant da

Skrevet

ja det beviser hvor forskjellig det er fra person til person, siden vi begge hadde sa i uke 7 tenker jeg på, jeg kjente jo ingenting egentlig, trengte heller ikke på sykehus, blødde det ut på egenhånd, måtte bare ta blodprøver 3ganger den neste uka for å sjekke at hcg nivået sank.

Skrevet

Jeg hadde en sa da jeg var i uke 6/7, og da fikk jeg mensmurringer en kveld, og begynte å bøl litt dagen etter. Jeg dro til legen og han sa det var en sa. Det var ikke så veldig vondt, omtrent som mensen, og jeg blødde omtrent like mye.

Det kan godt være at du har hatt en cyste, og at det var den som gjorde deg dårlig. Når man har cyste så kommer mensen seint.

Skrevet

Hadde du testa positivt før mensen kom da?

Skrevet

Nei, jeg tok ingen test.

Men, det var nok bare en forsinka og kraftig mens som kom.... Vare bare usedvanlig vondt.. er bedre nå:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...