Cathrine 85ogEmil Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Har så vondt i mellom bena eg...ikke i underlivet men i mellom bena:) hvis noen skjønner hva heg snakker om....presser noe helt sykt....har gjort det for det meste om nettene, ligger på siden og skal snu meg til andre siden, får så vondt der nede at det er skukkelig ubehagelig.!! Og no har det begynt å gjøre vondt på dagtid og...presser liksom skikkelig....noen som vet hva det er eller har vært me på d samme??
Santi og gjengen Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Det kan være symfysesmerter du har? Det er en type bekkenløsning som samler seg midt mellom bena. Er grusomt å bytte side på natta med det, så det høres ut som det kan være det...
Cathrine 85ogEmil Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 e på en måte i benet inni i underlivet..har ikke peiling på hva det heter:)
Santi og gjengen Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Mener det er symfysen, ja. Er som sagt en del av bekkenløsningsstedene. Har vondt der selv, men det varierer hvor vondt jeg har på dagtid. Å snu seg om natta er ikke aktuelt, så jeg ligger pal til morgenen... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå