Gjest Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 på natten og være strålende sol om dagen. Alt rundt meg døøøøøøør jo:( Bortsett fra den jævla løvetannen dah:(
Heaven har født::) Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Sitter med samme ønske jeg også. Verst for unga denne varmen tror jeg.... Hadde friska opp lufta med litt regn nå
~sjiraff~ Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Det hadde vært drømmen det ja. Men de jævla nypebuskene mine dør ikke.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Snart begynner det regne hele dagen da klager vi over det haha =0)
Musemor med tre søte små Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Iberiasneglen dør også av mangel på regn. Så det er da noe posetivt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå