*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Ååå gratulerer såååå mye!!!! ENDELIG ble det deres tur. Kos deg masse med den voksende magen og lykke til med svangerskapet!!
monca*84*j12 Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 såååå bra... lykke masse til... måtte lille spire klore seg fast!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Gratulerer:) Håper vi slår følge.. Tihi:)
påtjukken Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 gratulerer.. så kjekt:) lykke til videre i sv.skapet:) håper alt går bra:)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Gratulerer så mye!Gledelig nyhet!Kos deg med magen og nyt svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå