Verdens tøffeste mamma Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Vi er prøvere.. Har et barn på to år. Har lang sykehistorie som gjør det vanskelig å bli gravide. Var visst utrolig at vi hadde fått det til på egenhånd, mente legene. Hun kom etter et års prøving.. Nå vil vi gjerne ha nr to, om det lar seg gjøre. Vi er "kvalifiserte" til prøverør, men vil vente til etter sommeren med skikkelig utredning på sykehus. Har prøvd i snart et år på nr to, men uten eggløsningstester. Vil gjerne prøve det nå, for håper selvsagt at vi kan få til en til på "naturlig" måte.. Noen erfaringer? Finnes jo mange ulike typer, har jeg skjønt.. Har det klaffet for dere med bruk av dette??? Takker og bukker for alle svar..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Hei:) Jeg vil bare anbefale clearblue sine EL-tester, de er digitale, så man slipper å tolke strekene. Ellers så anbefaler jeg clearblue sin fertilitetsmonitor, den finner opptil 6 eller 7 fruktbare dager i mnd, mens EL-testene stort sett bare finner 1 eller 2. Men det er kanskje unødvendig å investere i en monitor hvis dere skal begynne med prøverør til høsten. Ønsker deg masse lykke til, håper dere klarer det på egenhånd!
Vivil-08 Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Jeg er inne i 3.pp nå, og ikke blitt gravid enda, men er fornøyd med cb sin digitale test til å finne el. Ikke prøvd noen andre, men synes det er greit med klar beskjed om el istedet for å tolke streker jeg også.
Underveis --> Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Jeg bruker CB sin fertilitetsmonitor, og for deg så ville jeg kanskje anbefalt den. Enkel å bruke, selv om den er litt dyr å kjøpe. Det forutsetter at du har relativt normale sykluser som ikke overstiger noen og førti dager, av en eller annen grunn (om det skulle være noe kritikk mot monitoren, så må det være nettopp dette punktet). Jeg er nå i slutten av min 1. pp med minotoren, så er selvfølgelig veldig spent på resultatet. Den sier den øker sjansene for å bli gravid i løpet av 2 pp med 89%, så for deg så må jo det være perfekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå