vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 har tydligvis ikke skjønt hva man skal fortelle å ikke...det ble slutt mellom åss da datteren var ett å halvt år ...jeg fikk henne da jeg var 17 så jeg bodde nede til mine foreldre pga att han bestandig jobbet og bestandig var blakk...han bodde 20 mil unna...å i en hevne aksjon mot meg eller noe hadde han fortalt vår 5 år gamle datter att jeg ville eller bo sammen med min mor enn hos han...ligger en lang historie bak dette... datteren min satte seg i fanget mitt en dag og sa : pappa fortalte att du var lei av han og eller ville bo hos mormor... og att jeg ikke var inntresert i å fikse forholde... men hallo jeg prøvde lenge for datteren sin del ...han tok sjelden kontakt brukte penger på tull og tøys ...fant masse ring kontant kort for minst 5ooo kr men han har ikke tatt noe kontakt da datteren lå med over 40 feber....jeg fant masse brev og bilder av nakende damer og slikt ...i brevene sto det att de skulle møtes for å gjøre div.... da jeg konfronterte han sa han att han måtte da ha noe å gjøre han og da jeg bare var i hjembygda mi..... *oppgitt*
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Huff, foreldre burde ikke si teite ting om hverandre til barna, uansett synes nå jeg. I hvertfall ikke til så små barn, det blir noe annet med voksne barn kanskje. Du har min fulle sympati.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå