Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Cathay Pacific airways?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ser på flyreiser til australia nå og det billigste vi kommer over er med Cathay, jeg har vært i australia flere ganger, men aldri flydd Cathay.

Vi skal fly økonomi og lurer på hvordan cathay er i forhold ti l feks. BA, Qantas eller Malaysian Airlines. Deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fløy cathay pacific fra heatrow-hong kong-hong kong-sydney t/r og det var helt fantastisk. Makan til service instilte mennesker skal du leite lenge etter!! En flott reise! Sier bare go for it!

Skrevet

Med fare for å høres sær ut: Var maten grei? Har alle egne tv-skjermer som man kan velge film/ spill selv eller var det noen store i taket slik at alle måtte se samme film?

Skrevet

Ja. mener da vi fikk en meny vi kunne velge ut ifra. God var den og! (ja, vi fløy økonomi) og egene tv-skjermer hadde vi, og jeg syntes da jeg hadde god plass til beina og:)

Skrevet

Ok. Tusen takk skal du ha :-) Da blir det nok Cathay :-) BA koster nemlig nesten 10 000kr mer, og det syns jeg er mye penger!!

Skrevet

Det er det - og jeg har ALDRI vært fornøyd med BA... ikke air france heller når jeg tenker etter...;)hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...