Meg og snuppene 05 & 09 Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Var på shopping-senteret idag. Fikk øye på ei dame ca 55-60 år som kom trillende med en barnevogn. Når hun kom nærmere så jeg at hun var litt "tilbakestående" og ikke helt normal. Nok om det, vognen hun trillet på var en sånn gammel grønn-rutete med hvitt understell......det var også festet en rød solparasoll på vognen, og jeg syns dette så litt "merkelig" ut-og da jeg tittet nedi vognen da hun gikk forbi så jeg det lå en babydukke oppi vogna........den lå fint oppå teppet i vognen med rosa flott kjole og solhatt og greier............ Ufff..........jeg måtte bare fortelle dette til dere-stakkars dame- Lurer på hva slags "historie" hun bærte på.............????
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Uff så trist. En venninne jobber i en barnebutikk der var det en dame som kom for å bestille trillingvogn. Hadde 3 duker i en vogn mente de lå for trangt. Venninna mi visste ikke hva hun skulle si eller gjøre.
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Det er et par sånne her også, du bor ikke i akershus vel? Er ei som går rundt med katt og en med dukke i barnevogn. Det er trist, tror hun med katten bare er veldig veldig ensom Pratet alltid litt med henne når jeg møtte henne på bussen før (ser henne aldri der mer) og hun forsto bare ikke hvorfor folk syntes det var rart..
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Var det i Bergen ? Har i flere år sett ei dame i sentrum gå rundt sånn. Huff, hun har det nok ikke lett.
*SamSung* Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Var det i Lillestrøm? Var det "heksa" ? Hun har hendt har kattunge® i en gammel vogn..
Meg og snuppene 05 & 09 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2008 Det var i Lørenskog. I 20.30 tiden nå ikveld......... Jeg har "aldri" sett henne i Lørenskog på de to store sentrene vi har her hvertfall, men kan jo hende hun er her endel fordet. Hun hadde mange bæreposer med seg også........ Har forøvrig sett mye annet rart på disse sentrene også.....en gammel mann som alltid har aluminiumsfolie oppå hatten sin, og en annen litt yngre mann, ca 40 år som ALLTID uansett vær har grønn regnjakke, regnbukse og gummistøvler på.............stakkars.........................................................
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Sikkert hun ene jeg tenkte på som du har sett Kan umulig være lett for de jeg tenker hvertfall at det er fordi de er ensomme at de gjør det..
Monajenten Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 Tror hun i Bergen har mistet babyen sin. Syns det er så trist.
Northernlights Skrevet 6. juni 2008 #10 Skrevet 6. juni 2008 Jeg ser stadig en gammel mann som går med barnevogn borti nabolaget. Han er SÅ stolt! Oppi sitter det en hund =o)
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #11 Skrevet 6. juni 2008 da jeg vet liten hadde jeg en bestevenninne som var tilbakestående. Vi var som erteris fra vi var to til vi bra ca 7-8.I syv åtte års alderen begynte forskjellene våre å bli litt for tydelig ( jeg hadde så vidt begynt å legge merke til det, me hun var min bestevenninne så jeg støtet henne ikke fra meg, men tok bare me rog mer vare på henne). desverre ble det litt for vanskelig for mammaen hennes og så at jeg fortsatte og utvikle meg i et raskt tempo, mens hennes egen datter hang me rog mer etter- så hn støtet meg bort fra dem:( men hvetrfall, jeg møter hvertfall denne jenten rett som det er med barnevogn, og med dukke oppi. får jo helt vondt av henne. me hun har dte stortsett bra da.. vet hun er litt ensom og begynner å være klar over at hun er anderledes. Nå har jeg jo flyttet til andre siden av oslo, men kjenner jeg tenker på henne veldog ofte egentlig. vi snakker erteris altså.... var med hverandres familier å tur hele tiden, badet sammen "hver" kveld, husker pappa ofte kom bort ( to hader bortenfor og hentet meg nybadet og bar meg hjem)....... hmmm, kanskje jeg må send et brev til dem snart egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå