Heaven har født::) Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 spekeflesk... men må vel bare vente med det nå som jeg er gravid:( Fikk lyst på det forrige svangerskap også,,, men i mellomtiden har det jo selvfølgelig ikke fristet...
~sjiraff~ Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Det der høres kjent ut! Gjennom hele graviditeten var det noe av det jeg hadde mest lyst på. Spiste faktisk noen skiver på en fest på slutten, da tok lysten overhånd. Men np som ungen er poppet ut, så er det ikke så farlig... rart det der. )
Heaven har født::) Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 og fryktlig irriterende.... Må jo vente i 6 mndr til... Men da er det sikert ikke det som frister mest. Rart at alt man ikke kan få, skal være såå fristende..
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Hehe... den var fin;) Fikk meg til å le Heaven! Jeg hadde sååååå lyst på gaffelbiter av alle ting.. har ikke fordratt det tidligere! Snodig...
Heaven har født::) Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2008 He he,, Heldigvis ikke fått dilla på noe annet enda da,bortsett fra det jeg ikke kan få. I første sv.skapet fikk jeg dilla på pølse i brød og lompe, og det gikk IKKE an å kjøre forbi en bensinstasjon... Gikk bare opp fra 63 kg til 104.. Fysj og fy!! Grøss
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Haha;) Jeg hadde heldigvis bare dilla på grønne epler, oboy og yoghurt...+ gaffelbiter da.. så skal ikke klage.. er litt verre med pølse i brød...hihi;) Men er det en gang man har lov, så er det når man er gravid;)
Heaven har født::) Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2008 Joda, sant det meeeen,det ble litt drøyt. Eller rettere sagt JEG ble drøy,hehe. Var inne på profilen din å titta på julia i går, så søt hun er. Klarte ikke å dy meg jeg heller,så jeg la ut bilder av mine tre gull i går også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå