Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Jeg var ute og øvelseskjørte med samboeren min i dag, og vi skulle inn og fylle diesel på bilen. Jeg ble litt usikker på hvilken pumpe jeg skulle kjøre bort til, og i mellomtiden kjørte en fyr inn på den pumpen sambo hadde "sett seg ut". da går han ut av bilen og skriker "jævla idiot" til han fyren som kjørte inn til pumpen, fordi han mente han burde ha sett at vi skulle kjøre inn der. Så sier han til meg: "Nå gikk vi glipp av den pumpen fordi du er så jævla treig" på en måte som fikk meg til å føle meg skikkelig dum. Jeg sa "herregud, hvis du skal være sånn kan du kjøre selv." og gikk ut av bilen. Da skriker han etter meg: "Hva i helvete er det som feiler deg?" Syns dere jeg overreagerer her eller var dette teit fra hans side? Nå har han ikke snakket til meg på flere timer utenom at han sa at han spurte hva som feilte meg fordi jeg sa herregud og gikk ut av bilen...
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Du overreagerer hvertfall ikke!! Han har litt av et temperament virker det som. Voksne folk bør klare å oppføre seg bedre enn det der, og klare å ta seg litt sammen selv om man blir irritert.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 hadde nok reagert på akkurat samme måte som deg. var jo fryktelig unødvendig av gubben å skrike til han andre fyren! han kunne jo ikke vite hvor dere hadde tenkt dere hvis dere sto stille! er ubehagelig nok å øvelseskjøre med "kjentfolk" som det er om ikke han skal forsure stemningen helt pga teite småting! husker jeg også synes det med bensinfylling var litt "skummelt" da jeg lærte å kjøre
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Synes vel at han har overreagert mer enn deg. Er vel ingen katastrofe om noen sneik forran dere, og er ikke så rart om du ikke er så rask om du øvelseskjører.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Samboeren din høres veldig uforskammet og hissig ut. Jeg hadde reagert sterkt på dette her ja.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Nei du overreagerte ikke. Det tror jeg ikke du synes selv heller.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Herregud! Nei, du overdriver ikke! Er det mulig? Vanlig folkeskikk å ikke brøle jævla idiot til fremmede !
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Nei herregud, DU overreagerte IKKE, men derimot samboeren din, han overreagerte kanskje en smule eller to!! Jeg hoppa selv ut av bilen i sinne jeg når jeg øvelseskjørte, er jo ganske stressende da, å lære å kjøre bil, om ikke den som sitter vedsiden skal stresse oss opp og! Lykke til med lappen iallefall :-)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 Godt å høre jeg ikke er eneste som syns han var den som overreagerte. Han mener jeg er dusten som ikke skjønte hvor vi skulle, og atpåtil gikk ut av bilen og sa herregud når han påpekte hvor "jævla treig" jeg var... HI
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #10 Skrevet 6. juni 2008 Hadde jeg vært deg HI så hadde jeg funnet meg noen andre å øvelseskjørt med, ikke vitsi at det skal gå ut over forholdet deres!
KaMa Skrevet 7. juni 2008 #11 Skrevet 7. juni 2008 Skal fyren lære ungen du/dere har noe som helst? I så fall bør han sette seg litt inn i hvordan man lærer bort ting og hvordan man skaper aversjon mot å lære. Alt er logisk og naturlig når man kan noe, og klarer man ikke å se at det ikke er like logisk og naturlig når man ikke kan, så bør han kanskje ikke lære bort..
petite fleur Skrevet 7. juni 2008 #12 Skrevet 7. juni 2008 Enig med KaMa. Håper også at han ikke snakker slik til deg foran ungen(e) deres. Uff, hadde samboeren min stått og brølt noe sånt til et fremmed menneske (noe han aldri ville gjort, han er helt zen i huet), hadde jeg rødma dypt og inderlig...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #13 Skrevet 7. juni 2008 NEI, du overreagerer IKKE! Men viss han er slik når dere øvelsekjører bør du finne deg en annen å kjøre med. Det er farlig å kjøre med en du ikke har full "kjøre-kjemi" med. Jeg kjørte med min far og vi bare kranglet så da fant jeg en annen å kjøre med, fordi jeg ble så ukonsentrert av å kjøre med han. Dersom han gjør det en gang til så kan du være like barnslig og gå ut av bilen(med bilnøklene) og nekte å sette deg inn igjen før han VIRKELIG unnskylder seg og forstår at man snakker ikke slik..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #14 Skrevet 7. juni 2008 Jeg spør heller hva som feiler HAN? For en oppførsel at kalle han en jævla idiot. Er ikke sikekrt han så dere skulle dit. Og du øvelsekjørte jo, så å kalle deg jævla treig. Litt av et temerament han har da.
hit og dit Skrevet 7. juni 2008 #15 Skrevet 7. juni 2008 Det var da eit voldsomt temperament på fyren. Ei bensinpumpe liksom. Lurer på korleis han reagerer på virkelige problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå