Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Sitter her å surfer litt på BIM.. Og smugtittet opp på tv, men finner ingenting å se på.. Er egentlig så veldig trøtt at jeg burde lagt meg, men er kjedelig det også..
Lille Lu Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Jepp, da er vi iallefall 2.... Sambo jobber ekstremt mye for tiden så er mye alene hjemme om kveldene. Formen er ikke på topp heller så jeg orker ikke så mye, og iallefall ikke i denne varmen. Jeg har tenkt flere kvelder at nå kjeder jeg meg noe helt enormt. Sitter på BIM og leser og leser innlegg etter innlegg, men blir kjedelig det også etterhvert. Kanskje jeg heller skulle begynne å lese en bok eller noe?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Kjedelig her også ja,sitter og venter på at del 2 av america got talent skal begynne igjen også tror jeg at jeg bare skal legge meg..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2008 Ja bok er veldig greit å lese i. Har lest noen i den siste tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå