2b&spira Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 har så ille vondt nederst i magen,kommer og går akkurat som det vil. har stikkinger i ryggen spesielt når jeg prøver på nr to (trenger ikke gå nærmere inn på det) hadde hvert på do tre ganger rett etter hverandre og da var det akkurat som om noen stod med en vann pistol og spyla ut av meg,men bare en skvett,klarte ikke holde det igjen,kan det ha hvert vannet som gikk? har ikke hatt noen andre forvarsler. har termin på mandag og er andre gangsfødende men har glemte åssen det foregikk sist..
L@boline Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Det kan høres ut som om noe av vannet har gått. Sånn var det for meg sist. Jeg våkna tidlig og var på veg til do da det kom en sånn sprut som du beskriver. Dette skjedde flere ganger på morgenen uten at det var noen rier. på ettermiddagen begynte jeg å få svake rier og plutselig gikk vannet for alvor, Da randt det utover gulvet, og det kom masse for hver ri. I løpet av natta var babyen født.
2b&spira Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 spennende;) da virker det som det endelig er lys i tunnelen for meg også,hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå