0406 Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Ca hvor lenge før dagen fikk dere innvitasjonen? Når sendte dere ut innvitasjonene?
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 jeg skal i bryllup 2 august og fikk invitasjonen min i begynnelsen av mai, med svarfrist 2.juni.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Jeg skulle gifte meg når jeg elsdte mannen min var 10 uker. Pga at ting er litt usikkert, og jeg ikke visste hva jeg gikk til sendte jeg ut invitasjonene etter han ble født. Men hadde fortalt det til alle, slik at de kunne sette av datoen. Pleier vel å få invitasjoner en ca 3-5 mnd før bryllupet? Tror jeg..
Musseknapp Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Tror det er mest vanlig å sende ut invitasjonene ca et par mnd i forveien.
ncsm Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Fra gamelt av, takt og tone skal bryllupsinvitasjoner ut 3mnd før.
Chantelle Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Det er iallefall 2 ting man bør ta hensyn til med tanke på utseendelse av invitasjon til bryllup. - hvilken dato det er snakk om? Om det er datoer i ferier som er felles for mange(jul, påske, fellesferie etc) så kan det være lurt å sende ut invitasjonene tidlig, slik at folk kan planlegge i god tid om de vil dra på ferie eller om de vil komme og dele dagen med de som gifter seg. Vi gifta oss midt i fellesferien og sendte ut invitasjonene 6 mnd i forkant, og mange av gjestene satte pris på det. - hvor stor avstand er det mellom der gjestene bor og der brylluppet holdes? Det kan være ganske så dyrt å reise langt her i Norge både med bil og fly, og man vil jo ikke gjøre seg til fattigmann pga reiseutgifter. Jo tidligere man bestiller flybilletter jo billigere blir dem. Vi gifta oss der jeg er født og oppvokst og har mine røtter og nesten hele familen. Slik tradsjonen er i min familie.Vi bor på Østlandet og gifta oss i Nord Norge, 200 mil borte. Mange gjester kom fra steder som ligger 100- 200 mil unna der vi gifta oss. Har fått mange invitasjoner til bryllup både her og i nord. De fleste har kommet 3- 5 mnd før bryllupet, med svarfrist 2 mnd før.
SuperMoM <3 Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 4 måneder før.. da hadde de lang svarsfrist også.. tror det var rundt 2 mnd svarsfrist eller noe sånt.Husker ikke helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå